افزایش هوش مالی برای رسیدن به ثروت بیشتر

بسیاری از افراد هستند که از هوش مالی پایینی برخوردار هستند. چنین افرادی حتی اگر یک سرمایه هنگفت در اختیارشان قرار بگیرد، نمی‌توانند آن را به خوبی مدیریت‌ کنند.

نقره قزوین

در مورد فلز نقره باید بدانید این است که فلز نقره قزوین زمانی‌ که مدتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد به رنگ سیاه در می‌ آید اگر بخواهیم علت را بررسی کنیم باید بدانید که وقتی‌ غدد بدن فعالیت درستی نداشته باشند و همچنین سبب شوند تا ترشحاتی از آنها خارج شود این ‌موضوع باعث می ‌شود تا فلز نقره نیز واکنش نشان داده و طی فرایند اکسید شدن سطح نقره سیاه شود.

افزایش هوش مالی برای رسیدن به ثروت بیشتر

سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه صورتی هر چند که سنگ فیروزه اصل در رنگ های آبی تیره تا آبی آسمانی و سبز و زرد یافت می شود اما در مواردی نادر رنگ های قرمز، صورتی، بنفش و سیاه آن نیز کشف شده است علت این امر هم می تواند عناصر تشکیل دهنده ی آن و یا شرایط تشکیل ویژه و خاص اینگونه سنگ ها باشد حتی در مواردی سنگ فیروزه عجمی شفاف نیز کشف شده است.

افزایش هوش مالی برای رسیدن به ثروت بیشتر

سنگ فیروزه تراش نخورده

برای تمام خریدهای سنگ فیروزه تراش نخورده خاص باید گواهی کتبی مورد نیاز باشد، از آنجایی که این ماده معدنی اکنون بسیار کمیاب و گران شده است، بنابراین دریافت گواهینامه واقعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حال بیایید دلایل تعیین کننده ارزش فیروزه را بررسی کنیم، یعنی چه دلیلی دارد که این نوع نگین اینقدر گران است؟ زیرا همانند سنگ تراورتن یکی از سخت ترین انواع و بالاترین خواص گوهر کشف شده به شمار می رود، علاوه بر کیفیت آن، این ماده معدنی از معادنی با ذخایر بسیار کوچک استخراج شدند که تنها حدود ۶۰ کیلوگرم آن استخراج شد.

افزایش هوش مالی برای رسیدن به ثروت بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا