ایلان ماسک: جمعه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توییتر بسته می‌شود

به‌ادعای افرادی آگاه، ایلان ماسک در تماس ویدئویی با بانکداران گفته است که قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را جمعه‌ی این هفته می‌بندد.

موبنا – براساس گزارش اختصاصی بلومبرگ و به‌نقل از افراد آگاه، ایلان ماسک روز گذشته در تماسی ویدئویی با بانکدارانی که به او برای خرید توییتر کمک می‌کنند، گفته است تا جمعه‌ی این هفته قرارداد را می‌بندد. بانک‌ها که مجموعاً ۱۳ میلیارد دلار وام دراختیار ماسک قرار می‌دهند، قراردادهای لازم را نهایی کرده‌اند و در روند امضا اسناد به سر می‌برند. امضای اسناد مذکور یکی از آخرین اقدامات پیش از ارسال وام برای ایلان ماسک است.

وام‌دهندگان وال‌استریت که مورگان استنلی، شرکت سرشناس حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، آن‌ها را رهبری می‌کند، در هفته‌های اخیر در حال آماده‌شدن برای تأمین وام موردنیاز ایلان ماسک بوده‌اند. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند درباره‌ی ایلان ماسک هیچ‌چیزی قطعی نیست؛ میلیاردر جاه‌طلبی که تا همین چند هفته‌ی پیش در تلاش بود قرارداد را فسخ کند.

گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد مدیرعامل تسلا در مراحل پایانی بستن قرارداد با توییتر است. قاضی دادگاه دلاور پیش‌تر گفته بود که ایلان ماسک تا ۶ آبان (جمعه) فرصت دارد قرارداد را ببندد و درصورت محقق‌نشدن این هدف، زمان برگزاری جلسه‌ی استماع پرونده اعلام خواهد شد.

انتظار می‌رود تا ساعات آینده بانک‌ها سند موسوم به «اعلان استقراض» را دریافت کنند. این سند جزو آخرین تشریفات رسمی برای اعطای وام به ماسک است. پنجشنبه‌ی این هفته ۱۳ میلیارد دلار وام تأمین می‌شود و دراختیار ضامن قرار می‌گیرد و سپس به ایلان ماسک داده می‌شود. مورگان استنلی و توییتر به درخواست بلومبرگ برای شفاف‌سازی درباره‌ی این ادعاها پاسخ نداده‌اند.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا