تعدیل نیرو در نقشه و مسیریاب فارسی

طبق بیانیه ای که توسط گروه هزاردستان منتشر شده، ده‌ها نفر از نیروهای شرکت مسیریاب فارسی بلد تعدیل خواهند شد و احتمال تعطیلی احتمالی این مسیریاب پس از اتمام سال جاری وجود دارد.

موبنا – هلدینگ هزاردستان که بیشتر با نام کافه‌بازار شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از کسب‌وکارهای فعال، خلاق و نوآور در حوزه تکنولوژی است که از شرکت‌های کافه‌بازار ( بازار اپلیکیشن در ایران)، دیوار (پلتفرم نیازمندی‌ها و آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده در ایران) و بلد (نقشه و مسیریاب فارسی جامع) تشکیل و طی دهه‌ی گذشته بنیان‌گذاری شده است.

شروع کار این گروه از سال ۱۳۸۹ بوده و در حال حاضر در حوزه پلتفرم ارائه برنامه‌های اندرویدی، آگهی‌های نیازمندی‌های آنلاین و نقشه و مسیریاب وارد عرصه کسب ‌و کارهای نوین شده و در طی سال‌های اخیر این مجموعه به حوزه‌ی زیرساخت‌های ابری نیز وارد شده است.

امروز بیانیه‌ای به نقل از این هلدینگ منتشر و در آن اعلام شده است اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی”بلد” در پنجمین سال فعالیتش با وجود تیمی باانگیزه، کم‌نظیر و همدل و محصولی با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه، به ناچار با ده‌ها نفر از همکارانش خداحافظی می‌کند.»

در این بیانیه با اشاره به بسته ماندن راه‌های جذب سرمایه و دشواری ادامه دادن کسب‌وکارهایی که بازگشت سرمایه در بلندمدت را هدف خود قرار داده بودند اعلام شده که افق روشنی برای خروج سرمایه‌گذاران از کسب‌وکارهای بالغ‌تر اینترنتی وجود ندارد و این امید را برای آنها که سال‌های سال تا رسیدن به مرحله خروج فاصله دارند از بین برده است.

هزاردستان همچنین از محدودیت‌های اعمال‌شده بر اینترنت ابراز نگرانی و ذکر کرده است که ارائه خدمت توسط نقشه و مسیریاب بلد به کاربرانش را تا پایان سال جاری تضمین می‌کنیم. در عین حال به‌زودی در مورد آینده این محصول و تبعات آن برای میلیون‌ها کاربری که تمام این سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند اطلاع‌رسانی دقیق‌تر انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا