هوش مصنوعی ۱۰۰ هزار تصویر تمام قد از افرادی که وجود خارجی ندارند، ایجاد کرد

با پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، ۱۰۰ هزار تصویر تمام قد از افرادی که وجود ندارند، خلق شده است.

موبنا – پیش از این هوش مصنوعی توانسته عکس‌های پرتره از صورت افرادی که در واقعیت وجود ندارند، به تصویر بکشد. اما اکنون با پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، ۱۰۰ هزار تصویر تمام قد از افرادی که وجود خارجی ندارند، خلق شده است.

یک استارتاپ فعال در حوزه هوش مصنوعی موفق به ایجاد ۱۰۰ هزار تصویر تمام قد و دارای تمامی اندام‌های بدن با هوش مصنوعی شده است که افراد به تصویر کشیده شده در تصاویر، واقعی نیستند. این تصاویر واقعی به نظر می‌رسند و هوش مصنوعی توانسته ترکیبی متناسب و منحصر به فرد از افراد غیر واقعی را به خوبی و با دقت بالایی ایجاد کند.

تا پیش از این هوش مصنوعی تنها تصاویر صورت افراد غیر واقعی را ایجاد می‌کرد و حالا یک قدم پیشتر رفته و تمام اندام‌ها را مورد توجه قرار داده است. این عکس‌ها به صورت رایگان و برای استفاده غیرتجاری در دسترس هستند.

هوش مصنوعی 100 هزار تصویر تمام قد از افرادی که وجود خارجی ندارند، ایجاد کرد

هوش مصنوعی و ایجاد تصاویر تمام قد

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده تصاویر ایجاد شده از انسان‌های غیر واقعی توسط هوش مصنوعی به وب‌سایت Generated Photos مراجعه کنند. همانطور که گفته شد، عکس‌های ایجاد شده تمام قد هستند و انسانی کامل توسط هوش مصنوعی به تصویر کشیده است که تمامی اعضای بدن آن با یکدیگر در هماهنگی قرار دارند. تصاویر ایجاد شده با هوش مصنوعی می‌تواند کاربردهای مختلفی در تبلیغات، طراحی وب، بازی‌های رایانه‌ای و همچنین تولید محتواهای ویدیویی داشته باشند.

هوش مصنوعی 100 هزار تصویر تمام قد از افرادی که وجود خارجی ندارند، ایجاد کرد

پیش از این نیز از تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در صنعت بازی استفاده شده است. «آرتم کان»، یکی از افراد فعال در این پروژه می‌گوید عکس‌های تمام قد کاربردهای مختلفی دارد و می‌توانند به صورت گسترده‌تری نسبت به عکس‌های فقط صورت مورد استفاده قرار بگیرند.

با وجودی که هوش مصنوعی از برخی جهات مورد انتقاد قرار می‌گیرد ولی کاربردهای مثبت و موثری نیز دارد. باید دید در ادامه این صنعت به چه سمت و سویی می‌رود.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا