رندر موتورلا ریزر ۲۰۲۲ فاش شد

قرار است موبایل موتورلا ریزر ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شود در همین راستا گزارش هایی حاوی رندرها و قیمت این موبایل در بازار اروپا منتشر شده است.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، شرکت موتورلا در ماه آگوست از «موتورلا ریزر ۲۰۲۲» در چین رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون شایعاتی درباره عرضه دستگاه در اروپا در ماه های آینده وجود دارد.

در همین راستا گزارشی جدید مدعی است دستگاه مذکور در بازار جهانی «ریزر۲۲» نام می گیرد. ایون بلاس افشاگر مشهور حوزه فناوری در یکی از توئیت های اخیرش به نام دستگاه اشاره کرده بود. به نوشته حساب کاربری «اسنوپی تک» در توئیتر، موبایل صدفی شکل موتورلا فردا(۲۵ اکتبر) در سراسر جهان عرضه می شود.

طبق گزارش این حساب کاربری موتورلا ریزر۲۰۲۲ با قیمت ۱۲۹۹ دلار در سراسر جهان عرضه می شود. این درحالی است که وب سایتAppuals ادعا کرده قیمت دستگاه برای نسخه ای با ۸ گیگابایتRAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بیشتر کشورهای اروپایی ۱۱۹۹ یورو است.

موبایل مذکور در چین در نسخه های مختلف دیگر مانند ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. هنوز مشخص نیست این نسخه ها در بازار جهانی عرضه می شوند یا خیر.

هر دو منبع رندرهایی از «گلوبال ریزر۲۰۲۲» نیز منتشر کرده اند. رندرهای فاش شده نشان می دهند این دستگاه با نسخه چینی آن یکسان است.

موتورلا ریزر۲۰۲۲ یک نمایشگر۶.۷ اینچی P-OLED با وضوح+FHD و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد. پشت دستگاه یک نمایشگر ۲.۹۶ اینچی G-OLED نصب شده است. داخل این موبایل تراشه اسنپ دراگون ۸پلاس Gen۱ نصب شده است. همچنین یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ ۳۳ وات در آن به کار رفته است.

موبایل موتورلا مجهز به اندروی۱۲ ، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی دستگاه نیز ۵۰ مگاپیکسل است که همراه آن یک لنز اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. کنار دستگاه یک اسکنر اثرانگشت نصب شده است.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا