۶ گام اصلی کسب ثروت میلیونی در زمان کوتاه

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای کسب ثروت میلیونی، نیاز به انجام کارهای خارق‏العاده ای است اما گاهی اوقات با انجام کارهایی ساده می توان به این موفقیت رسید.

پخش زعفران نگین

یکی از چاشنیها و ادویه ها که خواص بسیاری دارد زعفران نگین می باشد که با قیمتی مناسب خرید و فروش می شود. نام دیگر زعفران، طلای سرخ می باشد که زعفران انواع مختلفی دارد ه هر چقدر میزان خالصی زعفران بیشتر باشد رنگ و عطر آن هم بهتر می باشد و  پخش زعفران نگین نیز درآمد و سود خوبی دارد.

6 گام اصلی کسب ثروت میلیونی در زمان کوتاه

میز و صندلی پلاستیکی

یکی از پر کاربرد ترین وسایل میز و صندلی پلاستیکی می باشد که با قیمت های مختلف و برند های متفاوت از جمله ناصر در بازار ارائه می شود و میز های پلاستیکی در اشکال مختلفی مثل: مستطیل، مربع، گرد و بیضی تولید می شود که میز های بیضی لبه های تیز ندارد و فضای کمتری اشغال می کند و میز های مستطیل یک گزینه ی مناسب برای دورهمی های زیاد است.

6 گام اصلی کسب ثروت میلیونی در زمان کوتاه

تخمه آفتابگردان تازه

یکی از تنقلات پرطرفداری که جایگاه ویژه ای در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه دارد تخمه آفتابگردان تازه است که به صورت کلی این محصول به دو صورت با پوست یا مغز شده به بازار ارائه می شود که طبیعتا بهای مغز تخمه آفتابگردان از نوع یا پوست آن بیشتر است از طرفی فاکتورهای متعدد دیگری نظیر یکدست بودن، اندازه آن، طعم آن که اعم از فلفلی، نمکی و لیمویی می باشد.

6 گام اصلی کسب ثروت میلیونی در زمان کوتاه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا