زندان ویژه گوشی هوشمند برای افراد معتاد به این فناوری! (+فیلم و عکس)

امکان باز کردن اضطراری کیپین باکس با فشار دادن و نگه داشتن دکمه بزرگ ابزارک برای ۱۰ ثانیه وجود دارد، اما در طول عمر آن فقط دو بار می توان این کار را انجام داد…

موبنا – اگر عادات استفاده از تلفن همراه در سلامت، روابط و مسئولیت های شما اختلال ایجاد می کند، گزینه هایی برای ایجاد تغییر در این شرایط وجود دارند. یکی از این گزینه ها ابزارکی به نام کیپین باکس (KEEPIN BOX) است که به عنوان یک زندان برای گوشی هوشمند عمل کند. با قرارگیری تلفن همراه در کیپین باکس، کاربر دیگر توانایی کار با گوشی هوشمند را نداشته و می تواند بر کار، مطالعه و زندگی خود متمرکز شود.

 

 

ابعاد ابزارک کیپین باکس برابر با ۲۰۵ در ۹۵ در ۲۰ میلیمتر است و ۱۶۳ گرم وزن دارد. این ابزارک با بیشتر گوشی هوشمند از محصولات اپل تا دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است. باید به این نکته اشاره داشت که تلفن های همراه ضخیم و آنهایی که دارای قاب های ضخیم هستند، در این ابزارک جای نمی گیرند.

ابزارک کیپین باکس موجب می شود تا اعلان های مختلف که روی صفحه قفل گوشی هوشمند ظاهر می شوند، حواس شما را پرت نکنند. این در شرایطی است که همچنان امکان پاسخگویی به تماس ها از طریق یک پنجره کوچک به شکل شبدر چهار برگ وجود دارد. هیچ پیچی در قسمت بیرونی کیپین باکس دیده نمی شود و تخریب کردن آن دشوار است.

کیپین باکس

کیپین باکس ابزارکی سبک وزن و کوچک است و باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را می توان در ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. عمر باتری دستگاه نیز به طور میانگین ۳۰ روز است. از این رو، می توانید آن را در مکان های مختلف مانند اداره، مدرسه، کتابخانه و اتاق های مطالعه به همراه داشته باشید.

امکان باز کردن اضطراری کیپین باکس با فشار دادن و نگه داشتن دکمه بزرگ ابزارک برای ۱۰ ثانیه وجود دارد، اما در طول عمر آن فقط دو بار می توان این کار را انجام داد. بیشینه زمان قابل تنظیم برای زندانی کردن گوشی هوشمند نیز ۱۲ ساعت است.

کیپین باکس می تواند نحوه تعامل کاربر با تلفن همراه خود را تغییر داده و به محدود کردن عادات منفی که بر زندگی وی تاثیر می گذارند، کمک کند. این محصول برچسب قیمتی حدود ۳۰ دلار دارد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا