کرولا هیبرید ۲۰۲۳؛ یکی از خوش قیمت ترین خودروهای جهان (+عکس)

همه چیز را می توان در چند کلمه خلاصه کرد: ارزان، باکیفیت، قابل اعتماد و زیبا. هر چند مورد آخر یعنی زیبایی بستگی به سلیقه هر فرد دارد و اینجا توجه به کلیات نتیجه به زیبایی شده اما در رابطه با سایر موارد…

موبنا  ۵۶ سال تداوم حضور در بازار جهانی و معرفی ۱۲ نسل از یک خودرو قطعا دلایل کاملا مشخص و البته مهمی دارد. زمانی که در رابطه با کرولا در خانواده تویوتا صحبت می شود، همه چیز را می توان در چند کلمه خلاصه کرد: ارزان، باکیفیت، قابل اعتماد و زیبا. هر چند مورد آخر یعنی زیبایی بستگی به سلیقه هر فرد دارد و اینجا توجه به کلیات نتیجه به زیبایی شده اما در رابطه با مواردی مانند نسبت ارزش خرید با توجه به برچسب قیمت و قابل اعتماد بودن کرولا قطعا همه چیز به طور دقیق قابل تایید است و هیچ ایرادی متوجه آن نیست.

در این مطلب سراغ یکی از جذاب ترین تریم های تویوتا کرولا یعنی Hybrid SE AWD مدل ۲۰۲۳ می رویم که این تحفه ژاپنی در بازار آمریکا تنها ۲۷۶۰۰ دلار قیمت دارد و قطعا هر دلار که برای آن پرداخت شده طی استفاده ارزش خود را نمایان می کند(با استناد به تست های طولانی مدت در معتبرترین نشریات خودرویی جهان و رکورد فروش دست نیافتنی این خودرو در بازار جهانی)

یکی از خوش قیمت ترین خودروهای جهان/ کرولا هیبرید 2023 یعنی خرید خوب! (+عکس)

تویوتا برای کرولا هیبرید اس ایی مجهز به سامانه تمام چرخ محرک از پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر در همراهی با ۲ موتور الکتریکی استفاده کرده که مجموع خروجی این سیستم برابر با ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۸ پوندفوت است.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۵ لیتر، در بزرگراه ۵.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۵.۳ لیتر محاسبه شده است.

یکی از خوش قیمت ترین خودروهای جهان/ کرولا هیبرید 2023 یعنی خرید خوب! (+عکس)

تویوتا کرولا Hybrid SE AWD 

در بخش جعبه دنده نیز همان سی وی تی معروف و بی دردسر تویوتا حضور دارد که هماهنگی بالایی را با پیشرانه به نمایش می گذارد. وزن خودرو برابر با ۱۲۹۳ کیلوگرم است.

فضای کابین به نسب هزینه ای که برای خودرو پرداخت می شود، کاملا مناسب و باکیفیت به نظر می رسد. از فناورانه ها می توان به نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی به علاوه یک نمایشگر ۷ اینچی میان نشانگرهای آنالوگ اطلاعات کیلومتر اشاره کرد.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو و دستیار ایمنی نسخه ۲.۰ اختصاصی تویوتا نیز از دیگر امکانات کرولا هیبرید اس ای ۲۰۲۳ است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا