کیک بستنی نعنایی کافی شاپ میهن

همانطور که می دانید شرکت مورد نظر ما کیک بستنی با کیفیت برند میهن را تولید می کند زیرا این برند از زمانهای قدیم تا به امروز جزو محبوب ترین برندها در میان مردم بوده است به همین منظور اکثر محصولات خود را با این نوع برند تولید خواهیم کرد.

همانطور که اشاره داشتیم کیک بستنی از انواع مختلفی برخوردار می باشد که یکی از آنها به صورت وانیلی بوده که از طرفداران خاص خودش نیز برخوردار می باشد و همچنین یک نوع دیگر آن به صورت گردویی نیز خواهد بود که دارای خواص بسیار زیادی می باشد زیرا همانطور که می دانید گردو دارای خواص بی شماری می باشد. یک نوع کیک بستنی وجود دارد که از طرفداران دختر زیادی برخوردار می باشد که این مدل کیکها به صورت توت فرنگی تولید می شود به دلیل طعم خوشمزه ای که دارا است باعث شده تا طرفداران خاص خود را نیز جلب نماید.

سایت مورد نظر مجموعه ما درباره خواص و طعم کیک بستنی میهن و کیک کاکائویی مطالب زیادی را ارائه داده است و همچنین سایت شرکتمان درباره قیمت این نوع کالاها هم توضیحاتی درج کرده است که شما مشتریان عزیز و دوست داشتنی در هنگام خرید دچار مشکل یا استرسی نشوید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مناسب را انجام دهید. این مدل از کیکها را می توان به صورت خانگی هم نیز تولید نمود اما طعم آن هیچوقت به کیکهای تولید شده شرکتی نمی رسد زیرا هر شرکت برای کیک بستنی مورد نظر خود یک فرمول خاصی در نظر گرفته است.

کیک بستنی نعنایی

ترکیبات مختلف باعث می شوند تا کیک کلوچه بستنی نعنایی برای شما مفید باشد به این خاطر که خود نعنا بر طرف کننده ی نفخ معده است و کسانی که می خواهند پس از خوردن کیک معده درد نشوند این نمونه کاملا برای آنها مناسب می باشد. اشکال مختلفی برای درست کردن کیک بستنی پیشنهاد می شوند ولی بیشتر آنها به صورت لایه ای هستند که هم روش درست کردن آن راحت تر است و هم برای خوردن آن مساوات بین کیک و بستنی رعایت می شود بدین صورت که وقتی شما کیک را به صورت تخته ای آماده می کنید و برش می زنید زمان آن فرا می رسد که بستنی را بین لایه های آن قرار بدهید و هر موقع که خواستید میل کنید ترکیب به اندازه ی از کیک و بستنی برای شما آماده می شود.

کیک بستنی نعنایی کافی شاپ میهن

آشپزی پر است از دستور مختلف که هر کدام از آنها به گونه ای آماده می شود که شما می خواهید. نعنا به عنوان یک گیاه دارویی این خاصیت را دارد که به صورت خوراکی مصرف شود و در غذاهای مختلف به شیوه های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. کیک بستنی نعنایی غذایی است که به دلیل مواد پر انرژی که در آن وجود دارد کالری زیادی را در خود دارد و برای اینکه خطری در حین خوردت ان برای شما ایجاد نشود بهتر است تا به ترکیبات آن مقداری نعنا اضافه کنید.

کیک بستنی کافی شاپ

اگر مایل هستید که دستور تهیه یک بستنی شکلاتی خوشمزه کافی شاپی را آموزش ببینید ادامه مطالب را با ما همراه باشید. در مرحله اول مقدار چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائویی را دو تا سه بار الک می کنیم و در قابلمه می ریزیم و بعد از اینکه پودر کاکائو به اندازه کافی نرم و لطیف شد ۳ لیوان شیر و یک سوم لیوان  شکر را به آن اضافه می کنیم و حال بر روی حرارت قرار می دهیم و به آرامی با همزن دستی هم میزنیم تا مواد ما یک دست شود و آثاری از گوله شدن در مواد نباشد.

کیک بستنی نعنایی کافی شاپ میهن

برای درست کردن کیک بستنی کافی شاپ، زمانی که مواد ما که در قابلمه ریختیم و روی شعله گذاشته ایم به جوش آمد یک لیوان شیر خشک در آن ریخته و به یک همزن دستی خوب همزده تا مواد ما یکدست شود و زمانی که همه ی اینا جوش خود وقت اضافه نمودن وانیل و نشاسته ای که از قبل با مقداری شیر مخلوط شده است را اضافه می کنیم. باید صبر کنیم تا مواد ما مشابه فرنی شود و یک مقدار روانتر حتی بعد از آن شعله را خاموش کرده و مواد را کنار می گذاریم و هر چند دقیقه بهم می زنیم تا روی آن نبنده و زمانی که مواد را آماده کردیم و بعد احساس نمودیم که گوله شده بعد از آماده شدن مایه آن را از ی صافب رد می کنیم تا مایه ما صاف و یکدست شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا