کسب پول و ثروت با قانون جذب

برای جذب پول، باید روی ثروت تمرکز کنید. اگر تمام توجه‌تان این باشد که به ‌اندازه کافی پول ندارید، پول کم است و فکر می‌کنید فقط در اختیار یک درصد از مردم جهان است، باعث می‌شود که شما هرکاری کنید باز هم پولدار نشوید و هشت تان همیشه گروی نه تان باشد.

قیمت دستمال کاغذی

اگر بخواهیم بازدهی و سود یک محصول در نظر بگیرم قیمت دستمال کاغذی شاید به نظر اول پایین باشد اما وقتی در حجم بالا وارد یک کشور میشود یا حتی از کشور مبدا صادر میشود سود فراوانی دارد این محصول به خاطر استفاده ای که دارد در کل دنیا جز کالاهای محبوب می شود.

کسب پول و ثروت با قانون جذب

گان جراحی استریل

بیمارستان ها و علی الخصوص، اتاق های عمل، حساس ترین نقاطی هستند که باید به دور از هر گونه آلودگی باشند در بیمارستان و اتاق عمل تجهیزات بسیار زیادی وجود دارد.  یکی از این وسایل کاربردی، پوشش هایی به نام گان جراحی استریل است در واقع با استفاده از این پوشش، بخشی که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد، از سایر نقاط جدا می شود

کسب پول و ثروت با قانون جذب

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

درباره ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند بگوییم که این ملحفه ها بسیار نرم و سبک می باشند و به راحتی میتوان آن ها را برش داد و حتی به راحتی تعویض می شوند، این ملحفه بیمارستانی کاربرد بسیار زیادی برای بیمار دارند و بهتر است بدانید این ملحفه ها به صورت رولی پرفراژ دار و ساده تولید می شوند.

کسب پول و ثروت با قانون جذب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا