خرید گلاب دو آتیشه به نرخ روز

گل محمدی نوعی گل رز با رایحه و عطری بی نظیر است که از گلبرگ های آن مایعی بی رنگ به روش میعان به دست می آید که به آن گلاب می گویند، گلاب گیری از گل های محمدی به صورت سنتی و صنعتی است که روش سنتی از دیر باز در ایران اجرا می شود، برای تولید و پخش انبوه گلاب از روش صنعتی استفاده می شود که در این روش گلبرگ های گل محمدی در دیگ های بزرگ استیل ریخته می شود و با مقداری آب ترکیب می شود سپس تحت حرارت غیر مستقیم قرار گرفته و بخار ایجاد شده از گل ها را سرد می کنند و تبدیل به مایع می کنند که گلاب به دست می آید.

این گلاب را پس از پاستوریزه کردن در بطری ها و شیشه های نیم لیتری، یک لیتری تا چند لیتری بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند، برای خرید گلاب صنعتی درجه یک سنگین دوآتیشه با بهترین قیمت می توانید این محصول را از فروشنده های معتبر آراد برندینگ تهیه فرمایید.

امروزه برای تولید انبوه گلاب از روش صنعتی استفاده می شود که از نظر کیفیت و عطر و بو بسیار بالا بوده و تفاوتی با گلاب های تولید شده به روش سنتی ندارد، گلاب صنعتی خالص کاملا بهداشتی و سالم است و به دلیل عمل پاستوریزه کردن از ماندگاری بالایی دارد، در هنگام تهیه گلاب باید توجه کرد که گلاب خریداری شده فاقد رسوب و مواد اضافی باشد و کاملا صاف و شفاف باشد همچنین باید توجه کرد که گلاب دارای بویی مطبوع و طبیعی بوده و بوی ماندگی و ترشیدگی ندهد، تاریخ انقضای گلاب یک سال می باشد و اگر بیشتر از یک سال نگهداری شود عطر و بوی خود را از دست می دهد، برای نگهداری گلاب بهتر است آن را در جای سرد و دور از نور خورشید قرار دهید.

 

خرید گلاب صنعتی

گل های محمدی روی درختچه هایی با برگ های ریز رشد می کند و گل های آن به رنگ صورتی روشن تا بنفش تیره است این درختچه مقاومت خوبی در برابر کم آبی دارد و در جاهای کم آب هم کاشت می شود، گلاب دارای مصارف مختلفی مثل تهیه کیک، کلوچه، شیرینی، حلوا، شربت، شله زرد است همچنین برخی در بعضی از غذاها و خورشت ها نظیر قیمه هم از آن استفاده می کند پس می توان از آن برای عطر و طعم دهنده برای غذا استفاده کرد.

گلاب برای خوشبو کردن هوا هم کاربرد دارد زیرا بسیار آرام بخش بوده و تشویش و اضطراب را از بین می برد، گلاب یک ماده ضد عفونی کننده، ضد التهاب، ضد باکتریایی و ضد میکروب است و در درمان بسیاری از بیماری ها مثل گلودرد، سرماخوردگی، آنفولانزا و … کاربرد دارد.

خرید گلاب دو آتیشه به نرخ روز

امروزه به نسبت گذشته خرید گلاب دو آتیشه در میان مردم مرسوم تر می باشد.

گلاب برای کسانی که از سو هاضمه رنج می برند مفید بوده و از نفخ، حالت تهوع، دل درد و اسهال جلوگیری می کند، گلاب برای تنظیم فشار خون و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی هم کاربرد دارد، این عرق خوش عطر و بو صفرا را از بین می برد و کبد و طحال را پاک سازی می کند همچنین در از بین بردن زردی چشم و صورت موثر است، برای مبتلا نشدن به بیماری های چشمی و رفع خستگی چشم می توان از گلاب استفاده کرد، استفاده از گلاب برای شست و شوی دهان سبب سفت شدن لثه ها و درمان زخم و آفت دهان می شود همچنین بوی بد دهان را از بین می برد.

 

گلاب دو آتیشه سنتی

در واقع افرادی از گلاب دو آتیشه سنتی برای درمان میگرن و سر دردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که می توان دستمال جیبی را آغشته به گلاب کرد و سپس روی پیشانی بست تا تاثیر خود را روی آن بگذارد.

طبق آمارهای به دست آمده گلاب می تواند برای بی خوابی و رفع آفت دهان تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

افرادی که دارای مزاج گرم هستند که می توانند از گلاب برای رفع خشکی و خون ریزی استفاده کنند.

توصیه می شود از گلاب برای تقویت لثه و دهان استفاده کنید چرا که مصرف آن می تواند باعث رفع آلودگی و باکتریهای موجود در دهان شود.

خرید گلاب دو آتیشه به نرخ روز

برای درمان بیماری یبوست می توان از مقداری گلاب دو آتیشه سنتی و تخم بارهنگ را با هم ترکیب کرده و به مدت ۱۵ دقیقه جوشانده و بعد از اینکه خنک شد آن را با عسل نوش جان کرد.

با افتخار باید بگوئیم که ایرانیان اولین کسانی بودند که از خواص درمانی گل محمدی پی برده و از آن برای تهیه گلاب و عصاره آن استفاده می کنند.

این گیاه بومی ایران بوده تا ۳۵۰ سال پیش این محصول غیر از ایران در هیچ کشوری رشد و تولید نداشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا