شاسی بلند جدید و ۱.۱ میلیارد تومانی میتسوبیشی در هند(+عکس)

اکنون تریم SEL S-AWC این شاسی بلند وارد بازار هند شده و با قیمت پایه ۳۴۵۰۰ دلار عرضه می شود. مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ظاهر حجیم و عضلانی خود، یک محصول متفاوت در سابقه خودروساز ژاپنی محسوب می شود

موبنا – همزمان با معرفی جدیدترین مدل میتسوبیشی اوتلندر، به معرفی آن پرداختیم که مطالب مرتبط با آن را می توانید در لینک های زیر مطالعه کنید:

اکنون تریم SEL S-AWC این شاسی بلند وارد بازار هند شده و با قیمت پایه ۳۴۵۰۰ دلار عرضه می شود. مدل جدید میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ظاهر حجیم و عضلانی خود، یک محصول متفاوت در سابقه خودروساز ژاپنی محسوب می شود که تلاش دارد با قیمت رقابتی سهم مهمی در بازار کلاس شاسی را به خود اختصاص دهد.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

تریم مورد اشاره که روانه بازار هند شده است از منظر ابعاد بدنه برابر با ۴۷۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۷ میلیمتر در عرض و ۱۷۴۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۰۵ میلیمتر است.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۲۰ اینچی ارائه می شوند که با این شرایط، ارتفاع اوتلندر از سطح زمین برابر با ۲۰۳ میلیمتر محاسبه شده است.

ظرفیت قسمت بار برابر با ۳۳۱ لیتر است.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

در بخش پیشرانه از نمونه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۱۸۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر استفاده شده که همین پیشرانه یکی از اصلی ترین سوژه های نقد این خودروی ۱۷۲۵ کیلوگرمی بوده است. احتمالا حضور سامانه توربوشارژ یا ساختار هیبرید ملایم می توانست عملکرد این پیشرانه را به میزان چشمگیری بهبود داده و منتقدان را نیز با خود همراه کند.

جعبه دنده سی وی تی وظیفه انتقال نیرو به سامانه تمام چرخ محرک این تریم را بر عهده دارد. متوسط مصرف پیشرانه برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی، ۹.۱ لیتر محاسبه شده است.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

کابین و ایمنی

در توضیح این قسمت به مطلب قبلی گروه خودرو رجوع می کنیم که در آن اشاره شد:

در این قسمت از مواد اولیه باکیفیت برای توسعه جزئیات استفاده شده است. طراحی کنسول اصلی و مکمل های کرومی نیز در سطح خود جذاب و مناسب به نظر می رسد. از امکانان کابین می توان به نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی۸ و یا در حالت اپشن ۹ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی دیجیتال بین نشانگر انالوگ امپر و یا در حالت اپشن نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تمام دیجیتال امپر، نمایشگر هداپ، تعویض کننده دنده الکترونیکی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، پورت یو اس بی و یو اس بی تایپ-سی، سیستم تهویه اتوماتیک و … اشاره کرد.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل کروز کنترل تطبیقی، پایداری الکترونیکی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی خودکار علائم ترافیکی جاده، نوربالای تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده و … قابل اشاره است.

برای تریم SEL S-AWD از ۶ ایربگ استفاده شده است.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

شاسی بلند جدید میتسوبیشی در هند(+عکس)

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا