هنگام خرید پیراهن ورزشی به اصل بودن آن توجه کنید

در هنگام خرید پیراهن ورزش حتما دقت کنید که برای چه نوع استفاده ای این پیراهن را می خواهید تهیه کنید و همچنین به جنس آن دقت کنید که قدرت جذب بالایی داشته باشد و زمانی که برای ورزش کردن آن را استفاده می کنید تعریق بدن شما را به حداقل برساند و آب بدن شما را جذب نماید.

امروزه در اکر مراکز فروش و پخش انواع لوازم ورزشی پیراهنهای ورزشی با مدلهای مختلف وجود دارند که متقاضیان برای خرید پیراهن ورزشی می توانند نمونه های مورد نظر خود را از میان تنوعات آن انتخاب نمایند.

در هنگام خرید پیراهن ورزش حتما دقت کنید که برای چه نوع استفاده ای این پیراهن را می خواهید تهیه کنید و همچنین به جنس آن دقت کنید که قدرت جذب بالایی داشته باشد و زمانی که برای ورزش کردن آن را استفاده می کنید تعریق بدن شما را به حداقل برساند و آب بدن شما را جذب نماید.

حتما سایز مناسب خود را انتخاب نمایند زیرا پیراهنهای تنگ یا گشاد در سرعت ورزش کردن شما اثر گذارند و می توانند در عمل ورزش کردن شما خلل به وجود بیاورند و یا در ورزشهایی مانند کوهنوردی ممکن است که سبب آسیبهای جدی برای فرد شوند.

برخی از پیراهنهای ورزی به صورت نخی و از پارچه های نخ پنبه دوخته و طراحی می شوند که از نظر قدرت جذب آب بسیار خوب و مناسب می باشند اما در کشمکشهای فوتبال و یا دویدن ممکن است که پاره شوند.

پارچه های پلاستیکی و مواد پلی استری برای طراحی و دوخت برخی از پیراهنهای ورزشی و ست ورزشی استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارند اما این پیراهنها قدرت جذب خوبی نداشته و باعث می شوند که بدن بعد از فعالیتهای ورزشی بوی بدی به خود بگیرد و از این رو تولید کنندگان پیراهن ورزشی امروزه از پارچه های مخصوص استفاده می نمایند که همه این معایب را بپوشاند و در ساخت پارچه های مخصوص لباس ورزشی از مواد پلی استری به صورت ترکیبی از نخ پنبه و الیاف طبیعی استفاده می شود تا در عین دوام قدرت جذب آب نیز داشته باشند.

 

پیراهن ورزشی زنانه

امروزه بانوان زیاد در عرصه ورزشی وارد شده اند چرا که آنان نیز به نشاط و سلامتی خود اهمیت می دهند برای این منظور باید بعد از اینکه ورزش مناسب خود را انتخاب نمودند پیراهن ورزشی زنانه مناسب آن ورزش را نیز تهیه کنند.

پیراهن ورزشی زنانه همچون شلوار لگ در طرحها و مدلهای متنوع با رنگهای متعدد به بازار عرضه می شود که انتخاب را برای بانوان راحت تر نموده است ست لباس ورزشی می تواند جزو اکسسوری لوازم ورزشی بانوان باشد که بسیار به آن علاقه دارند.

هر ورزشی لباس مخصوص خود را دارد مثلاً فردی که به باشگاه می رود برای بدنسازی یا فردی که دونده است یا در ورزش والیبال، بسکتبال و غیره فعالیت دارد نوعی از لباس ورزشی را تهیه می کند که خاص آن ورزش است.

هنگام خرید پیراهن ورزشی به اصل بودن آن توجه کنید

اما جنس لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چرا که سلامتی پوست به نوع و جنس الیاف پارچه ورزشی بستگی دارد که انتخاب می کنیم.

باید لباس ورزشی که انتخاب می کنید الیاف آن عرق و رطوبت را به خود جذب کند بر روی سطح پوست شما باقی نگذارد که اگزما و ناراحتیهای پوستی را به وجود می آورد.

در خرید لباس ورزشی رنگ آن اثر فوق العاده بر روحیه شما دارد که امروزه تولید رنگهای متعدد لباس ورزشی در بازار به وفور یافت می شود لذا بهتر است از رنگهای شاد استفاده کنیم چرا که تاثیر مثبتی نیز در فعالیت ورزشی شما دارد.

پوشیدن رنگ شاد نه تنها باعث بالا رفتن روحیه خودتان می شود بلکه تاثیر زیادی بر روحیه اطرافیانتان نیز دارد خانمها خیلی به ست کردن لباس ورزشی اهمیت می دهند یک پیراهن ورزشی، شلوارک یا شلوار ست زیبایی می‌شود که از نظر طرح، رنگ و جنس مانند هم باشد ظاهری بهتر و زیباتر در فرد ایجاد می کند.

 

پیراهن ورزشی کرج

تولیدات عمده انواع لباس ورزشی باعث شده است که در همه شهرها به وفور یافت شود انواع پیراهن ورزشی در کرج به فروش می رسد و کسانی که نیاز به انواع آنها را دارند می توانند به راحتی این محصولات را خریداری کنند این محصولات باید به گونه ای باشند که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در هنگام فعالیت ورزشکار دچار مشکلی مانند پارگی نشود همچنین محصول تولیدی باید دارای حالت کشسانی باشد تا ورزشکار هنگام استفاده به راحتی بتواند حالتهای کششی را انجام دهد و در این زمینه مشکلی نداشته باشد این نوع لباسها با شرایط کاربردی که دارند و ویژگی های پوششی آنها برای خانمها و آقایان متفاوت می باشد و هرکدام نسبت به نوع محصول تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام خرید پیراهن ورزشی به اصل بودن آن توجه کنید

انواع مختلف پارچه برای تولید پیراهنهای ورزشی استفاده می شود و دارای دوخت متفاوتی هستند نمونه ای از این نوع پارچه ها اسپندکس نام دارد این نوع پارچه به صورت مصنوعی می باشد و بیشتر برای دوخت پیراهن دوندگان از این نوع محصول استفاده می شود از مزیتهایی که این پارچه دارد می تواند گفت که رطوبت را به خوبی عبور می دهد و باعث بیرون بردن عرق بدن از روی پوست می شود همچنین برای انجام حرکات کششی بسیار مناسب بوده و انعطاف پذیر می باشد و مشکلی از بابت محدودیت برای ورزشکار ایجاد نمی شود این پارچه ها برای دوخت لباسهایی مانند پیلاتس، ایروبیک، یوگا، ژیمناستیک و غیره مناسب می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا