اپل در حال کار روی پایه‌ای برای تبدیل آیپد به یک نمایشگر هوشمند است

اخیرا گوگل از چنین ویژگی برای پیکسل تبلت خبر داده بود و اکنون به عرضه این دستگاه در سال ۲۰۲۳ توسط اپل اشاره شده است.

موبنا – طبق گزارش بلومبرگ، ظاهرا اپل در حال کار روی یک وسیله جانبی به شکل پایه برای آیپد است که به مشتریان اجازه می‌دهد دستگاه را به یک نمایشگر خانگی هوشمند تبدیل کنند، مشابه رویکردی که گوگل با پیکسل تبلت در پیش گرفته است.

گوگل در رویداد معرفی گوشی‌های پیکسل اعلام کرد که یک پایه اسپیکر شارژ مغناطیسی جدید را معرفی خواهد کرد که به پشت پیکسل تبلت متصل می‌شود و اساسا آن را به یک نمایشگر هوشمند مانند Nest Hub و Nest Hub Max تبدیل می‌کند. اکنون مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ گفته که انتظار دارد اپل در سال آینده چنین وسیله جانبی را برای کاربران آیپد ارائه کند.

وسیله جانبی جدید آیپد

اپل در حال کار روی پایه‌ای برای تبدیل آیپد به یک نمایشگر هوشمند است

گورمن در جدیدترین شماره خبرنامه Power On خود می‌نویسد:

«به من گفته شده که اپل در تلاش است تا در سال ۲۰۲۳ عملکرد مشابهی را به آیپد بیاورد. سال گذشته گزارش دادم که اپل در حال بررسی یک دستگاه مستقل است که آیپد را با هاب اسپیکر ترکیب می‌کند. ایده دستگاه این است که کاربران بتوانند آن را روی اپن آشپزخانه، در اتاق نشیمن یا روی میز خواب خود قرار دهند. اما اپل همچنین روی لوازم جانبی اتصال آیپد کار کرده که می‌تواند به‌طور جداگانه به‌فروش برسد و بسیاری از کارهای مشابه را انجام دهد.»

بنابراین این وسیله جانبی می‌تواند به کاربران آیپد اجازه دهد تا از طریق برنامه Home، عملکردهای مختلف خانه خود را انجام دهند و از طریق دوربین جلویی دستگاه و Center Stage، دست به کارهایی مانند برقراری تماس‌های FaceTime بزنند.

در مقایسه با گوگل و آمازون، اپل در زمینه محصولات خانگی چندان فعال نبوده و فقط هوم پاد مینی را در اکتبر ۲۰۲۰ عرضه و سپس در مارس ۲۰۲۱ تولید هوم پاد اصلی را متوقف کرد. با این حال، یکی از چندین محصولی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ توسط غول فناوری معرفی شود، یک هوم پاد جدید است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه همان طراحی سابق را خواهد داشت، اما اپل عملکرد آن را سریع‌تر می‌کند و احتمالا دارای نمایشگر جدیدی خواهد بود.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا