زمان به وقت نوستالژی قارچ خور! (+عکس)

تگ هویر دو ساعت مچی تولید محدود را برای طرفداران بازی ویدئویی ماریو کارت معرفی کرده است.

موبنا ماریو کارت (Mario Kart) یکی از بازی های ویدئویی محبوب شرکت نینتندو محسوب می شود که ده ها میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است. اکنون، طرفداران ثروتمند این بازی می توانند علاقه خود به آن را با پوشیدن یکی از ساعت های تولید محدود معرفی شده توسط شرکت تگ هویر هرچه بیشتر نشان دهند!

ساعت مچی فرمولا ۱ کرونوگراف برچسب قیمت ۴۳۰۰ دلاری را یدک می کشد. اما اگر این مدل به اندازه کافی برای شما جذاب نیست می توانید ساعت مچی فرمولا ۱ توربیلون کرونوگراف با قیمت چشمگیر ۲۵۶۰۰ دلاری را انتخاب کنید.

تگ هویر تنها ۲۵۰ عدد از ساعت مچی توربیلون کرونوگراف تولید می کند. این ساعت دارای قاب تیتانیومی گرید ۵ با اندازه ۴۵ میلیمتر است. متمایزترین ویژگی دیداری این مدل توربیلون مورد استفاده در موقعیت ساعت ۶ است که نمادهای ماریو سوار بر خودرو، گلوله و لاک آبی در آن دیده می شوند. لوگو ماریو کارت نیز در موقعیت ساعت ۱ بدنه دیده می شود.

همان قارچ خور معروف خودمان!

زمان به وقت نوستالژی قارچ خور! (+عکس)

پشت قاب و به واسطه استفاده از پوشش کریستال یاقوت کبود، مکانیزم موتور ساعت در معرض دید قرار دارد. در قسمت روتور نیم رخی از ماریو، لوئیجی و شاهدخت سوار بر وسیله نقلیه دیده می شوند. لوگو ماریو کارت نیز روی کریستال یاقوت کبود پشت ساعت حک شده است. در تاج ساعت نیز نشان ام (M) ماریو دیده می شود.

مدل ارزان‌تر فرمولا ۱ کرنوگراف نیز به تعداد محدود ۳۰۰۰ عدد تولید می شود. این مدل به موتور ساعت اتوماتیک تگ هویر کالیبر ۱۶ مجهز شده و اندازه قاب آن ۴۴ میلیمتر است.

برجسته‌ترین نماد بازی ماریو کارت در این ساعت حضور ماریو سوار بر خودرو در موقعیت ساعت ۹ است. در بخش تاریخ نیز برخی از نمادهای بازی مانند ستاره، قارچ، لاک آبی و پوست موز بکار گرفته شده اند. قاب پشت ساعت ماریو سوار بر خودرو و لوگو بازی را نشان می دهد. لوگو ماریو کارت در موقعیت ساعت های ۱ و ۲ بدنه دیده می شود. نشان ام نیز روی تاج ساعت وجود دارد.

هر دو ساعت با بند مشکی دارای دوخت قرمز عرضه می شوند. نشان ام ماریو روی سگک بند حک شده است. سگک مدل کرونوگراف از جنس فولاد و مدل توربیلون از جنس تیتانیوم است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا