از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می‌دانیم؟

احتمال بروز نقص و خراب شدن دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیکی، یکی از آن اتفاقاتی است که برای هر کاربری ممکن است رخ دهد. در چنین لحظاتی، پیدا کردن یک مرکز معتبر و رسمی، به چالش اصلی بسیاری از کاربران تبدیل می‌شود.

موبنا – واقعیت این است که دستگاه‌هایی مثل موبایل، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی و… در دسته لوازم حساس و پیچیده‌ای قرار دارند که مراجعه به مراکز غیرمعتبر و نامطمئن می‌تواند آسیب‌های بیشتری را به دستگاه وارد کند. برای همین است که کاربران این دستگاه‌ها در زمان بروز نقص و خرابی، بیشترین حساسیت را به خرج می‌دهند تا بهترین مرکز با مجرب‌ترین تکنسین‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات را پیدا کنند.

برای کاربران سامسونگ، این چالش به کمک توسعه خدمات بخش پشتیبانی این شرکت در ایران و حضور مراکز معتبر و رسمی به طور کامل حل شده است. بخش پشتیبانی مشتریان سامسونگ با اولویت قرار دادن نگرانی‌ها و چالش‌های اصلی کاربران خود، فرآیندی را طراحی کرده که در آن، خرید محصول تنها بخش ابتدایی است و پس از آن با ارائه خدمات پس از فروش و ارتباط مستمر با کاربران ادامه می‌یابد.

اگر یکی از محصولات سامسونگ شما نقصی را پیدا کند و تجربه کاربری شما دچار آسیب شود، چه اقداماتی انجام می‌دهید؟

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می‌دانیم؟

پشتیبانی حضوری

مراکز پشتیبانی سامسونگ، به عنوان نماینده رسمی شرکت سامسونگ در ایران، به تمامی نگرانی‌های شما در صورت بروز چنین شرایطی پاسخ می‌دهد و شما را از مراجعه به مراکز متفرقه بی‌نیاز ‌می‌کند.

مراکز پشتیبانی مشتریان سامسونگ در ایران، مطابق با استانداردهای شرکت سامسونگ در تمامی جهان طراحی شده و آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد یا حتی اگر فقط بخواهید از مشاوره و راهنمایی متخصصین سامسونگ بهره‌مند شوید، بیش از ۷۰ مرکز خدمات مجاز پس از فروش سامسونگ در سراسر ایران در کنار شما خواهند بود. متخصصین سامسونگ دوره‌های تخصصی آموزشی را پشت‌سر گذاشته‌اند. خدمات این شعب، شامل ارائه کلیه خدمات سخت‌افزار و نرم‌افزار، مشاوره و پشتیبانی فنی تمامی کاربران می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز پشتیبانی مشتریان سامسونگ به اختصار عبارت‌اند از:

  • تمامی کارشناسان و تعمیرکاران، تحت استانداردهای یکپارچه سامسونگ آموزش دیده‌اند.
  • با استفاده از سیستم یکپارچه  IQC  تمامی مشکلات دستگاه شما به صورت خودکار، مشخص خواهد شد.
  • بعد از تعویض صفحه نمایش‌، با امکان دستگاه کالیبریشن اثر انگشت وکالیبریشن ضد آب، دستگاه شما مشابه لحظه خرید خواهد بود.
  • شما با امکان به‌روزرسانی سیستم عامل موبایل یا تبلت‌تان همیشه از به‌روزترین نسخه نرم‌افزاری بهره‌مند می‌شوید.
  • تمامی دستگاه‌های موجود در این مراکز تحت استاندارد سامسونگ جهانی و کالیبره‌شده هستند.
  • رفتار و برخود مسئولان پذیرش و افراد مراکز برای شما یک تجربه کاربری متمایز را ایجاد خواهد کرد.

در صورتی که شما قصد مراجعه به یکی از این مراکز را دارید، برای یافتن نزدیکترین مرکز پشتیبانی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه ویژه بخش پشتیبانی سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/iran/support مراجعه کنید.
  • در بخش اطلاعات تماس بر روی گزینه «پشتیبانی حضوری» کلیک کنید.
  • دسته محصول را از گزینه‌های فوق (دستگاه تلفن همراه، لوازم خانگی و غیره) انتخاب کنید.
  • شهر، شهرستان یا کد پستی خود را وارد نمایید.
  • در صورت عدم نمایش نتیجه، لطفاً شعاع جستجو را (۱۰ کیلومتر، ۳۰ کیلومتر و غیره) افزایش دهید.

 

ما به کاربرانی که به هر دلیلی، امکان مراجعه حضوری به این مراکز را ندارد هم فکر کرده‌ایم. این دسته از خدمات برای استفاده غیرحضوری مخاطبین سامسونگ پیش‌بینی شده است.

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می‌دانیم؟

مرکز تماس سامسونگ

کاربران گوشی‎های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا همه روزه در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان مرکز تماس سامسونگ در میان گذاشته و پاسخ‌ سوالات و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

 

خدمات آنلاین

  • چت زنده : سامسونگ افتخار دارد تا توسط سرویس «چت زنده» پشتیبانی بهتری در مورد محصولات ارائه دهد. شما با اتصال به چت زنده پشتیبانی مشتریان سامسونگ ایران، علاوه بر ارتباط ۲۴ ساعته در تمامی طول روزهای هفته با کارشناسان شرکت، می‌توانید از وضعیت تعمیرات وسیله خود به شکل لحظه‌ای مطلع شوید.

 

  • پشتیبانی از راه دور: یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor است. با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند.

در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. برای استفاده از این خدمات، می‌بایست اپلیکیشن Smart Tutor  دانلود و نصب گردد و اتصال به کارشناسان فنی با راهنمایی آنها انجام خواهد شد.

از خدمات پشتیبانی کاربران سامسونگ در ایران، چه می‌دانیم؟

  • Samsung Members : به کمک اپلیکیشن Samsung Members گوشی خود می‌توانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. در این بخش تاکنون به طور میانگین، ماهانه به بیش از ۱۲ هزار سوال پاسخ داده می‌شود.

 

  • ارسال ایمیل: شما از طریق ارسال ایمیل، می‌توانید راهنمایی‌های فنی و کلی مختص هر دستگاه را از کارشناسان مربوطه دریافت کنید.

 

  • بخش اخبار و اعلانات در سایت : از طریق بخش اعلانات و اخبار در سایت، می‌توانید اطلاعات مفید بسیاری را پیرامون نحوه کار با هر دستگاه، مشکلات احتمالی و راه‌حل‌های پیشنهادی در هنگام بروز مشکل را دریافت کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می‎توانید با شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا