عرضه توپ والیبال چرمی درجه یک در مراکز معتبر

یکی از ورزشهای تیمی ورزش والیبال است که طرفداران زیادی دارد و برای انجام آن به زمین و توپ والیبال نیاز است که جنسهای مختلفی مانند: چرم خام و پلاستیکی دارد و کودکان نیز می توانند توپ نمدی را به عنوان یک کاردستی درست کنند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید توپ والیبال از طریق دو راه با ما ارتباط برقرار کنید که یکی از این راه ها پر کردن فرم ثبت سفارش کالا موجود روی سایت آراد برندینگ بوده و راه دیگر تماس با مشاورین فروش مجموعه است تا سفارش خرید توپ والیبال را برای شما به ثبت برسانند.

اصلی ترین وسیله در بازی والیبال توپ آن است، تصور کنید که اگر توپ سست باشد و نتواند به خوبی روی دست سوار شود و در هنگام پرتاب روی هوا به راحتی تغییر مسیر دهد مناسب نیست یا اگر زمخت باشد موجب آسیب دیدن مچ دست می شود و این والیبال جذابیتهای یک والیبال استاندارد و رسمی را ندارد در نتیجه انتخاب یک توپ والیبال مناسب بسیار مهم است.

در گذشته توپ مخصوصی برای بازی والیبال وجود نداشت بنابرای افراد از لایه داخلی توپ بسکتبال که وزن کمتری برخوردار بود، استفاده می کردند، با گذشت زمان افراد تحقیقاتی درباره ویژگیهای یک توپ منحصر به فرد انجام دادند که بازیکنان هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه نشوند.

 

توپ والیبال چرمی

مسئله ای که باعث متمایز شدن توپها از یکدیگر شده مواد تشکیل دهنده آنها بوده که مواد باکیفیت تر موجب تولید توپ والیبال چرمی درجه یک می گردد.

یک توپ والیبال از سه قسمت تشکیل شده که شامل: پوسته بیرونی، هسته داخلی و پنل بوده که جنس پوسته بیرونی معمولا چرمی است و در زیر به توضیحات مختصری در خصوص هر یک از آنها می پردازیم.

پوسته بیرونی: سطح توپ نقش بسیار مهمی در کیفیت توپ دارد چراکه اگر سطح آن به اندازه کافی صاف و نرم نباشد باعث ایجاد اختلالاتی در روند بازی می شود.

هسته داخلی: به این هسته، کیسه هوا نیز می گویند و جنس آن از لاستیک است که دلیل استفاده از آن سبک بودن و وزن پایین می باشد چراکه سبکی توپ باعث می شود تا راحت تر در هوا حرکت کند و قابل انعطاف باشد.

عرضه توپ والیبال چرمی درجه یک در مراکز معتبر

پنلها: توپهای والیبال از تعداد مختلفی پنل ساخته می شوند که به لایه های داخلی توپ می چسبند، به صورت کلی می توان گفت که امروزه در بیشتر بازیها و بازی المپیک از توپهایی که ۸ پنل دارند استفاده می شود اما در گذشته از توپهایی که ۱۸ پنل داشتند استفاده می شد که توپهای جدید به دلیل اینکه حرکت بهتری در هوا دارند و در هنگام دست گرفتن راحت تر هستند توانستند جایگزین بسیار خوبی برای توپهای قدیمی باشند.

یکی از مواردی که در هنگام تهیه توپ والیبال باید به آن توجه داشته باشیم سایز آن است به این صورت که تو پ مخصوص سالنی قد بزرگتری را داراست، همچنین سایز توپ برای بزرگسالان با نوجوانان متفاوت است که در این قسمت قصد داریم تا سایز هر یک از این توپها را بررسی کنیم.

 

توپ والیبال مشهد

در حال حاضر تولید کنندگان توپ والیبال مشهد از بهترین مواد اولیه و دستگاه های جدید و به روز برای ساخت این محصول استفاده می نمایند.

همانطور که در بالا اشاره شد، پوسته بیرونی توپ والیبال بسیار مهم است این پنل نه تنها روی چیزهایی مانند چسبندگی تاثیر می گذارد بلکه می تواند مسیر پرواز را نیز تغییر دهد.

کیسه هوا توپ والیبال یا همان هسته توپ به این صورت است که به توپ اجازه می دهد تا به هوا پرت شود و عدم استفاده از آن باعث ایجاد جهش ناسازگاری خواهد شد بنابراین کنترل آن سخت می شود.

والیبال در آب یک بازی سرگرم کننده و چالش بر انگیز است که افراد در هر سن و سطح مهارتی می توانند آن را بازی کنند، این راه عالی برای خنک ماندن در گرمای تابستان است و می تواند یک تمرین عالی باشد، اگر به دنبال یک بازی جدید و هیجان انگیز برای بازی در آب هستید، والیبال در آب را در نظر بگیرید.

عرضه توپ والیبال چرمی درجه یک در مراکز معتبر

معمولا توپهای والیبال آبی بزرگ تر و سنگین تر از توپهای والیبال سنتی هستند که باعث می شود راحت تر در آب شناور شوند همچنین باعث ضربات محکم تر و چالش برانگیزتر می شود که این ویژگی می تواند بازی هیجانی تری را ایجاد کند.

توپهای والیبال آبی با فشار کمتری نسبت به توپهای معمولی باد می شوند که این باعث نرم تر شدن و گرفتن آسان تر توپهای والیبال می شود.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه توپ در بازیهای رسمی بر عهده کیست؟ هزینه توپ بر عهده کسی است که مسئول برگزاری مسابقات می باشد بنابراین اصلا نگران هزینه ها نباشید اما هزینه توپ برای بازیهای دوستانه و تمرین بازیکنان برعهده خود آنها می باشد بدین صورت که هزینه توپ را بر تعداد نفرات تقسیم می نمایند و هرکس سهم خود را می پردازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا