پولستار ۳؛ یکی از باکیفیت‌ترین‌های کلاس شاسی بلند در جهان! (+عکس)

پولستار در ارائه جزئیات کابین نیز سبک خاص خود را دارد تا محیطی منطبق بر اصول طراحی مینیمال با بالاترین کیفیت مواد اولیه را پیش روی مخاطبان خود قرار دهد…

موبنا – پس از پولستار ۱ و ۲، این برند لوکس و فناورانه از کراس اوور الکتریکی جدید خود با نام پولستار ۳ رونمایی رسمی کرده که تصاویر واقعی آن اکنون روی خط رسانه های مطرح قرار دارد.

پولستار 3؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

«طراحی جذاب و کیفیت بالای موادی که در توسعه پولستار ۳ مورد استفاده قرار داشته، به عنوان رویکرد اصلی این برند همواره مدنظر قرار داشته است». این جمله ای است که طی معرفی پولستار ۳ توسط میزبان مراسم مورد استفاده قرار گرفت.

پولستار ۳ با رینگ های آلومینیومی اختصاصی ۲۱ اینچی ارائه می شود و نمونه ۲۲ اینچی نیز به عنوان آپشن در نظر گرفته شده است.

در بخش پیشرانه این الکتریکی از معماری ۴۰۰-ولت استفاده شده تا میزبان یک بسته باتری ۱۱۱ کیلووات ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز ۲ موتور الکتریکی باشد. با استفاده از شارژر دی سی ۲۵۰ کیلووات و فناوری شارژ سریع تنها ۳۰ دقیقه زمان برای رساندن ظرفیت باتری از ۱۰ به ۸۰ درصد، نیاز است. این آمار بیانگر بالاترین رکورد برای این کلاس است.

پولستار 3؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

پولستار ۳

این سیستم باتری از فناوری شارژر ریورز یا معکوس نیز پشتیبانی می کند.

برد حرکتی پولستار ۳ حدود ۴۸۲ کیلومتر  محاسبه شده است.

۲ موتور الکتریکی پولستار ۳ مجموعا ۴۸۹ اسب بخار خروجی و ۶۲۰ پوندفوت گشتاور تولید می کنند تا کراس اوور مذکور طی ۴.۹ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت دست یابد.

استفاده از بسته آپشن ۶ هزار دلاری با نام پرفورمنس که برای پیشرانه در نظر گرفته شده، میزان خروجی را به ۵۱۷ اسب بخار و گشتاور را به ۶۷۱ پوند فوت می رساند. در این شرایط شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر نیز بهبود یافته و به ۴.۵ ثانیه کاهش می یابد.

رینگ های ۲۲ اینچی با لاستیک پی-زرو برند پیرلی(چرخ جلو سایز ۲۶۵ و عقب ۲۹۵) که ابتدای متن اشاره شد نیز بخشی از این بسته پرفورمنس است. البته نصب پرفورمنس موجب کاهش برد حرکتی خودرو به ۴۳۴ کیلومتر می شود.

پولستار 3؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

پولستار در ارائه جزئیات کابین نیز سبک خاص خود را دارد تا محیطی منطبق بر اصول طراحی مینیمال با بالاترین کیفیت مواد اولیه را پیش روی مخاطبان خود قرار دهد. از فناورانه های کابین پولستار ۳ باید به نمایشگر لمسی ۱۴.۵ اینچی برای تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد. این نمایشگر پیشرفته منطبق با سیستم عامل اندروید اتوموتیو تنظیم شده و از دستیار صوتی گوگل، نقشه گوگل و… پشتیبانی می کند. امکانات اپل کارپلی نیز به روش بی سیم برای استفاده کنندگان از آیفون فعال می شود.

پولستار 3؛ وقتی درباره یک شاسی بلند سطح بالا صحبت می شود! (+عکس)

سیستم صوتی حرفه ای با ۲۵ اسپیکر از برند باورز اند ویلکینز، بافت نرم کنسول و قسمت داخلی درب ها، گرم کن فرمان و صندلی های عقب بخش دیگری از ویژگی های کابین هستند.

در بحث ایمنی می توان به امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، دستیار پارک، نمایشگر هداپ، سنسورهای پیشرفته هشدار برخورد و… اشاره کرد.

پولستار ۳ با قیمت پایه ۸۷ هزار دلار روانه بازار می شود.

تصاویر بیشتر از پولستار ۳: 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا