اپل احتمالا روی نسخه جدید iMessage با قابلیت‌های واقعیت افزوده کار می‌کند

گفته شده که این نسخه جدید دارای طراحی جدید صفحه اصلی، اتاق‌های گفتگو، ویژگی‌های واقعیت افزوده جدید و موارد دیگری خواهد بود.

موبنا – طبق گزارش‌ها، ظاهرا اپل در حال کار روی نسخه جدیدی از برنامه iMessage است که می‌تواند در کنار هدست واقعیت ترکیبی آن در سال آینده منتشر شود. در این شایعات گفته شده که نسخه جدید شامل طراحی جدید صفحه اصلی، اتاق‌های گفتگو، ویژگی‌های واقعیت افزوده جدید و موارد دیگری خواهد بود.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Majin Bu در توییتر به نقل از منابع خود ادعا کرده که اپل در حال کار روی نسخه کاملا جدیدی از iMessage است که دارای صفحه اصلی جدید، اتاق‌های گفتگو، کلیپ‌های ویدیویی و موارد دیگر خواهد بود. او توضیح می‌دهد که این برنامه «ویژگی‌های جدید چت در واقعیت افزوده» را به کاربران ارائه می‌کند و به همین دلیل، سال آینده در کنار هدست اپل منتشر خواهد شد.

تصویر احتمالی نسخه جدید iMessage اپل

همچنین او در توییت خود تصویر مفهومی برای این برنامه جدید ارائه کرده که شاید برای برخی طرفداران گوشی‌های آیفون چندان خوشایند نباشد. تصویر ارائه شده شبیه ترکیبی از AIM از سال ۲۰۰۲، پیام‌رسان مای اسپیس و مسنجر فیسبوک به نظر می‌رسد.

اپل احتمالا روی نسخه جدید iMessage با قابلیت‌های واقعیت افزوده کار می‌کند

در بین ویژگی‌های اشاره شده برای نسخه جدید برنامه iMessage، اتصال با هدست واقعیت افزوده بسیار منطقی به نظر می‌رسد. بر اساس شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد هدست جدید خود را سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند و انتظار می‌رود ویژگی‌های ارتباطی پیشرفته آن از همان ابتدا مورد توجه قرار بگیرد.

Majin Bu در چند سال گذشته برخی موارد مانند رنگ‌های قاب آیفون و به‌روزرسانی‌های بند اپل واچ را به‌درستی گزارش کرده است، اما درباره اخبار مربوط به نرم‌افزار اساسا هیچ سابقه‌ای از آن وجود ندارد.

سیستم عامل iOS 16 که ماه گذشته منتشر شد، طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید را برای برنامه Messages ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ویرایش یا حذف پیام‌های ارسال شده و علامت‌گذاری مکالمات به عنوان خوانده‌ نشده اشاره کرد. بنابراین هرچند گزارش جدید در حد یک شایعه باقی می‌ماند، اما ارائه ویژگی‌های بیشتر در سال آینده به‌خصوص در هنگام معرفی هدست اپل قابل باور به‌نظر می‌رسد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا