۱۰ سالگی یکی از پرطرفدارترین شاسی بلندهای جهان (+عکس)

جزئیات دیگر بدنه مانند بافت جلوپنجره و لوگوی برند، اسپویلر، قاب آینه ها و دیفیوزر همگی به رنگ مشکی هستند. جالب آنکه از آئودی آر اس کیو۳ تنها ۵۵۵ دستگاه تولید خواهد شد تا برچسب تولید محدود را نیز همراه داشته باشد.

موبنا – یک دهه از معرفی آئودی آر اس کیو۳ گذشته است و این رویدادی مهم در صنعت بین المللی خودرو محسوب می شود زیرا در رابطه با یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین محصولات استاندارد آن صحبت می کنیم.

این شاسی بلند خوش ساخت اولین بار در سال ۲۰۱۳ روی صحنه ظاهر شد و میلیون ها هوادار را جذب خود کرد. اکنون آئودی نسخه ویژه دهمین سالگرد تولید خودروی مذکور را معرفی کرده که آر اس کیو۳ نسخه ۱۰ سالگی نام دارد.

دلبر آلمانی در رنگ مشکی کامل و با رینگ های آلومینیومی پره دوقلو ۲۱ اینچی ارائه شده است. لاستیک های ۳۵/۲۲۵ نیز این مجموعه را کامل می کنند.

جزئیات دیگر بدنه مانند بافت جلوپنجره و لوگوی برند، اسپویلر، قاب آینه ها و دیفیوزر همگی به رنگ مشکی هستند. جالب آنکه از این نسخه خاص تنها ۵۵۵ دستگاه تولید خواهد شد تا برچسب تولید محدود را نیز همراه داشته باشد.

برای پیشرانه تغییر خاصی در مقایسه با نسخه استاندارد در نظر گرفته نشده است. اینجا از تپنده ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ با ۳۹۵ اسب بخار خروجی استفاده شده که با جعبه دنده ۷ سرعته اس ترونیک هماهنگ شده است. سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

در سیستم ترمز از ساختار کربن سرامیک استفاده شده و در مقایسه با نسخه استاندارد بروزرسانی داشته است. کالیپرهای قرمز رنگ نیز به خوبی میان رینگ های این منظره تیره دیده می شوند. البته مشتریان می توانند کالیپر آبی رنگ را نیز با توجه به سلیقه خود سفارش دهند.

آئودی آر اس کیو۳ طی ۴.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز بطور الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است. البته امکان تغییرات نرم افزاری برای دستیابی به بیشینه ۲۸۰ کیلومتر برساعت نیز در نظر گرفته شده است.

آئودی آر اس کیو۳ نسخه ۱۰ سالگی از اواخر اکتبر برای آلمان قابل سفارش خواهد شد که در مقایسه با نسخه استاندارد حدود ۶ هزار یورو گران تر است. این شاسی بلند روانه بازار آمریکا نمی شود.

آئودی آر اس کیو۳ نسخه ۱۰ سالگی

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا