معرفی بهترین هتل های دبی با ساحل اختصاصی

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های دبی با ساحل اختصاصی را به شما معرفی می کنیم تا هنگام برنامه ریزی برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز، بهترین انتخاب را داشته باشید.

دبی، مشهورترین شهر امارات متحده عربی و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه به حساب می‌آید که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خصوص کشور ایران است. شهر مدرن و زیبای دبی با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری که دارد بین گردشگران طرفدار زیادی پیدا کرده و ایرانیان هم با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دبی، خود را به این شهر پرشور و هیجان می‌رسانند. همانطور که می‌دانید بخش بزرگی از یک سفر خوب و فراموش نشدنی را هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید رقم می زند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های دبی با ساحل اختصاصی را به شما معرفی کرده تا هنگام برنامه ریزی برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز، بهترین انتخاب را داشته و در ادامه سایت فلای تودی ، بهترین سایت رزرو هتل های دبی با مناسبترین قیمت را با هم بررسی کنیم.

 

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی:

هتل آتلانتیس پالم دبی

یکی از لوکس ‌ترین و مدرن‌ت رین هتل های ۵ ستاره دبی، هتل آتلانتیس پالم است که ساحل آن از معروف‌ترین ساحل‌های دبی محسوب می‌شود. این هتل دارای یک آکواریوم بزرگ بوده که جزو جاذبه های گردشگری دبی نیز به شمار می‌رود. طراحی اتاق های این مجموعه از فرهنگ عربی و اقیانوس الهام گرفته شده و در واقع نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است. رزرو هتل آتلانتیس پالم دبی مناسب گردشگرانی بوده که به دنبال تجربه‌ای رویایی و لوکس در دبی هستند.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل برج العرب دبی

برج العرب یکی از زیباترین بناهای دبی محسوب می‌شود و با معماری خارق العاده ای که دارد، به یکی از نماد های دبی تبدیل شده است. این هتل ساحلی مدرن با سوئیت های مجلل، مجموعه آبی و اسپا، رستوران ها و … به خوبی توانسته است نظر گردشگران را به خود جلب کند. جالب است بدانید این هتل سوئیت های بی‌نظیری با چشم‌انداز دنیای زیر آب دارد.

هتل جمیرا بیچ دبی

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های دبی هتل جمیرا بیچ است که محبوبیت بالایی بین گردشگران دارد. مسافرانی عزیزی که قصد رزرو هتل جمیرا بیچ دبی را دارند می‌توانند از بین ۲۰۰ واحد اقامتی آن که در ۲۶ طبقه واقع شده‌اند، انتخاب کنند. از امکانات این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، ۱۶ رستوران لوکس، ۶ استخر و اتاق هایی از کف تا سقف مشرف به خلیج فارس اشاره کرد.

هتل جمیرا بیچ دبی

 

هتل والدوف آستوریا دبی پالم جمیرا‌

هتل والدوف آستوریا دبی یکی از هتل های زنجیره‌ای آستوریا بوده که در پالم جمیرا واقع شده است. ساحل اختصاصی این هتل با ۲۰۰ متر طول در نوع خود کم‌نظیر است. سوئیت های بزرگ، استخرهای متعدد، کلوپ تفریحات کودکان، حمام های لوکس و… از شاخصه های این هتل ساحلی به شمار می‌رود.

هتل ماندارین اورینتال دبی

یکی دیگر از هتل های ساحلی دبی که در پالم جمیرا واقع شده است، هتل ماندارین اورینتال دبی است که چشم انداز خوبی به برج خلیفه دارد. این هتل با طراحی داخلی جذاب خود چشم هر میهمانی را به خود خیره می‌کند. پرسنل خوش برخورد این مجموعه که به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و روسی مسلط هستند، با ارائه بهترین خدمات و امکانات در تلاشند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم بزنند.

فلای تودی، بهترین سامانه رزرو هتل دبی

یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌ها برای رزرو هتل و خرید بلیط دبی سایت فلای تودی به حساب می‌آید. سیستم رزرواسیون هتل فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی کوتاه، به تعداد زیادی هتل، از اقتصادی‌ترین مراکز اقامتی گرفته تا لوکس ‌ترین هتل ‌های دبی دسترسی پیدا کنید و رزرو خود را انجام دهید. برای این کار کافیست هتل و یا شهر موردنظر خود را به صورت آنلاین در وبسایت فلای تودی جستجو کنید تا با تنوع گسترده‌ای از هتل‌ها روبه‌رو شوید.

نحوه رزرو هتل دبی فلای تودی فقط با چند کلیک

برای رزرو آنلاین هتل دبی در سایت فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل ۲ حرف از نام هتل را وارد کنید تا اسم کامل آن ظاهر شود و آن را انتخاب کنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی دبی از هاستل، پانسیون و هتل آپارتمان گرفته تا هتل های پنج ستاره و لوکس به ترتیب از ارزان‌قیمت‌ترین تا گران‌ترین قیمت به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

اطلاع از قیمت هتل های دبی با تخفیف ویژه

هنگام رزرو هتل دبی، در سمت راست صفحه نتایج جستجو، در قسمت فیلترها، گزینه‌ای با نام “تخفیف ویژه” وجود دارد. با انتخاب این گزینه، تمامی هتل‌ های دبی با بیشترین درصد تخفیف در تاریخ انتخابی به شما نمایش داده می‌شود. در این لیست نیز هتل ها از ارزانترین به گرانترین قیمت مرتب شده‌اند و شما می‌توانید با خیالی راحت بهترین هتل را با بیشترین درصد تخفیف انتخاب کنید.

تنوع هتل های دبی در فلای تودی این امکان را به شما می‌دهد تا به سادگی قیمت، خدمات و امکانات هتل‌ های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. از بابت پرداخت هزینه هتل هم خیالتان راحت! چرا که با خرید از فلای تودی، هزینه رزرو هتل دبی خود را می‌توانید به آسانی و از طریق کارت‌های شتاب انجام دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا