تفاوت بخاری برقی صنعتی با گازی در چیست؟

امروزه استفاده از انواع بخاریهای برقی صنعتی فن دار کارگاهی صنعتی به صورت گسترده ای انجام می گیرد و بازار خرید خوبی دارد نصب راحت با بهترین قیمت گارانتی کارکرد عالی استفاده و مصرف بهینه از مهمترین ویژگیهای این بخاری می باشد.

بخاری فن دار به ‌عنوان باکیفیت‌ترین بخاری مورد استفاده هستند زیرا قدرت گرمایشی بسیار بالایی دارند و می ‌توانند محیط را به ‌سرعت گرم کنند.

امروزه دنیای بخاری برقی بسیار گسترده می ‌باشد و در واقع انواع بخاریهای مدرن مانند بخاریهای شارژی و جیبی نیز تولید شده ‌است که در هنگام خروج از خانه برای مناطق سردسیری مانند سیبری تولید ‌شده که افراد می‌ توانند آن را درون پالتو و یا کاپشن خود قرار دهند و دمای بدن خود را گرم نگه دارند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

یک نوع بخاری هالوژنی نیز وجود دارد که می ‌تواند به ‌صورت مستقیم گرما را به بیرون هدایت کند و بیشتر برای گرم کردن افراد به کار می ‌رود و قدرت گرم کردن محیط و فضا را ندارد در کشورهایی که فصول سرما در آنها بسیار طولانی است و دمای هوا نیز همیشه زیر صفر بوده یا یخ ‌بندانهای طولانی این مناطق را در بر می ‌گیرد دولتها اقدام به گرم کردن زمین و محیط با استفاده از سیستم گرمایشی درون زمین کرده ‌اند در واقع امروزه اهمیت به میزان دما بسیار مهم می‌باشد.

 

بخاری برقی صنعتی

یکی از وسایل مورد نیاز در فصل زمستان بخاری برقی می‌ باشد که توسط کارخانجات و شرکتهای ساخت صنایع و تجهیزات برقی در کشور تولید می‌ شود خوشبختانه کشور ما پیشرفت بسیار زیادی در تولید این تجهیزات برقی داشته و توانسته با توجه به در اختیار داشتن مواد اولیه مرغوب و درجه یک برای تولید این محصولات انواع با کیفیت آن را تولید و به بازار فروش عرضه کند.

بخاریهای برقی ساخت داخل دارای تنوع و طرحهای بسیار زیادی هستند که می‌ توانند با انواع مدلهای خارجی رقابت کنند خوشبختانه کشور ما از نظر داشتن انرژی و منابع طبیعی بسیار سلامت و قدیمی باشد اما باز هم با این ‌وجود بهتر است که ما به فکر نسلهای آینده بوده و در تولیدات خود صرفه‌ جویی بهینه در مصرف انرژی را در نظر بگیریم.

تفاوت بخاری برقی صنعتی با گازی در چیست؟

انواع دیگر آن بخاری برقی صنعتی می ‌باشد که بسیار نیز پر مصرف است این بخاری که اغلب از فروش بسیار خوبی برخوردار است دارای معایب و مزایای بسیاری می ‌باشد از مزایای بخاری گازی توان گرمایش بسیار بالای آنها و قدرت فراوان این تجهیزات اشاره کرد اما معایب آنها ایمنی نبودن این تجهیزات در صورت ایجاد اختلال و آسیب به دودکش آنها می ‌باشد.

دودکش این بخاریها حتما باید سالم و هرچند وقت یک ‌بار چک شود زیرا در غیر این صورت در بروز ایجاد اختلال و یا هر گونه ایجاد سوراخ درون آن گاز بسیار خطرناک دی‌اکسیدکربن در فضا خواهد پیچید که به آن لقب مرگ خاموش و قاتل نامرئی داده ‌اند زیرا می‌ تواند به‌ سرعت افراد را در صورت خواب بودن از پای درآورد و سالانه در فصل زمستان متأسفانه شاهد رخ دادن این حوادث تلخ و ناگوار هستیم به‌ همین ‌جهت حتما از دودکش مناسب استفاده کنید.

 

بخاری برقی اصفهان

مدل دیگری هم از بخاری برقی اصفهان وجود دارد که در آن هم از چند المنت استفاده شده با این تفاوت که پشت آن دارای صفحه ای بازتابنده می باشد.

در حقیقت هر چه تعداد المنتهای روشن در این دستگاه بیشتر باشد گرمای بیشتری را به محیط می بخشد.

میدانیم که بخاری نفتی و این دستگاه بدون هیچ صدای کار می کند به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد.

نمونه ای بخاری برقی هم به تولید رسیده است دارای المنت و فن بوده که اگر حتی المنت در آن خاموش باشد می تواند محیط را تا حدود گرم کند.

تفاوت بخاری برقی صنعتی با گازی در چیست؟

از معایبی که بخاری برقی اصفهان دارند این است که توانایی گرم کردن محیطهای با متراژ بالا را نداشته و همینطور مصرف انرژی در آنها بسیار بالاست.

در صورتی که درجه آن بیش از اندازه بالا باشد می تواند باعث آتش سوزی شود.

بدنه به کار رفته در بخاری برقی حتما باید از جنس فلز باشد تا در صورت تولید گرما زیاد دچار سوختگی نشود.

سیمهایی که در این بخاری به کار رفته از جنس مس بوده به این دلیل که جریانهای بالا باید به خوبی از آنها عبور کنند.

کاربرد بخاریهای برقی بسیار بالا بوده که به همین خاطر از آن در مراکز مختلف تجاری و حتی صنعتی نیز استفاده می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا