مشخصات کلیدی پوکو F5 5G فاش شد

پوکو F5 5G احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی خواهد شد.

موبنا – پوکو F4 5G درسال جاری معرفی شد که درواقع می‌توان آن را نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی ردمی K40s درنظر گرفت؛‌ محصولی که به‌طور انحصاری در بازار چین عرضه شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که مشخصات کلیدی پوکو F5 5G را فاش می‌کند.

به گزارش Gizmochina، پوکو F5 5G نسخه‌ای از ردمی K60 5G خواهد بود که با نام جدید معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ رسماً معرفی شود. اخیراً اطلاعاتی درمورد یک گوشی هوشمند شیائومی با شماره مدل ۲۳۰۱۳RK75C (نوع چینی) در پایگاه داده‌ی IMEI رؤیت شده است. علاوه‌براین مدل هندی این دستگاه با شماره مدل ۲۳۰۱۳PC75I و نسخه‌ی جهانی آن با شماره مدل ۲۳۰۱۳PC75G در پایگاه داده‌ی IMEI دیده شده‌اند.

شیائومی ابتدا ردمی K60 را در چین عرضه خواهد کرد و سپس این گوشی با نام پوکو F5 5G در بازارهای جهانی و هند معرفی خواهد شد. عدد ۲۳ در شماره مدل ۲۳۰۱۳PC75G/I به‌معنای سال ۲۰۲۳، عدد ۰۱ به‌معنای ماه ژانویه، حرف PC نشان‌دهنده‌ی برند پوکو، M11A نمایان‌گر مدل آن و نهایتاً G/I به Global/India (جهانی/هند) اشاره دارد. به‌همین ترتیب، حرف RK در شماره مدل ۲۳۰۱۳RK75C نشان‌دهنده‌ی Redmi K برای بازار چین است.

پوکو F5 به نمایشگر AMOLED با وضوح ۲K (معادل ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد که روشنایی آن حداکثر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. قلب تپنده‌ی این دستگاه تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. انتظار می‌رود ردمی K60 نیز با همین مشخصات روانه‌ی بازار شود. سایر مشخصات فنی پوکو F5 هنوز دردسترس نیست.

همان‌طور که ازطریق شماره مدل‌های پوکو F5 و ردمی K60 مشخص می‌شود، انتظار داریم این دو دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ رونمایی شوند.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا