مواد شوینده خشکشویی را از کجا بخریم؟

یکی از مواد کاربردی و پرطرفدار برای شست و شوی البسه و دیگر اقلام پارچه ای مواد شوینده خشکشویی است که در واقع به دلیل میزان استفاده زیاد این محصول و زیاد شدن خشکشوییها در سطح کشور، سهم عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده است.

با توجه به تنوع بالای این محصولات، شما می توانید تمامی تنوعات آن را از مجموعه آراد برندینگ دریافت کنید، کافی است فرم مشاوره ما را که در ابتدای صفحه قرار دادیم کامل کنید تا همکاران ما با شما بر قرار کنند و سفارش شما را ثبت کنند.

اگر شما یک محلول پاک کننده نانو یک لیتری را بخرید از آن می توانید به دفعات زیادی استفاده کنید که این امر موجب کاهش هزینه های مصرفی در خرید مواد شوینده می شود.

نحوه استفاده از پودر نانو و محصولات بسیار راحت می باشد و فقط لازم است آن را با مقداری آب مخلوط کرده و بدون استفاده کردن از دستکش محل مورد نظر را تمیز نمایید.

اگر فرش یا مبلمان رنگ روشن دارید بهتر است همیشه یک محصول نانو مخصوص لک بری داشته باشید که در صورت کثیف شدن با چند بار اسپری کردن و کشیدن یک دستمال مرطوب لک را از بین ببرید.

 

خرید مواد شوینده نانو ماشین

اگر شما دارای کارواش هستید یا علاقه به ماشین دارید حتما با مواد شوینده نانو مخصوص ماشین آشنا هستید و خرید مواد شوینده را انجام می دهید.

طبق اظهار نظر های مخترعین محصولات شوینده نانو این مواد با داشتن منشا گیاهی و خاصیت ضد باکتریالی که دارند می تواند در مصرف آب صرفه جویی کند.

برای استفاده کردن از محصولات نانو برای ماشین بهتر است ابندا بدنه و داخل خودرو را دستمال بکشید تا گرد و غباری رو آن نباشد. سپس با اسپری کردن مواد نانو و کشیدن دستمال بر روی سطوح آغشته به مواد شوینده آن را تمیز کنید.

دانستن این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که هر چقدر غلظت مواد بیشتر باشد قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارد بلکه این مسئله کاملا بر عکس می باشد.

مواد شوینده خشکشویی را از کجا بخریم؟

قدرت پاک کنندگی مواد نانو به دلیل ذراتی که داخل آن می باشد بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تمام چربی ها و لکه های ناشی از ریختن قهوه، غذا یا هر ماده رنگی و خوراکی را از بین ببرد.

در کارواش ها از مواد نانو برای تمیز کردن بدنه و موتور خودرو استفاده می کنند؛ زیرا این محصول با ترکیبات عالی که دارد قدرت پاک کنندگی زیادی از خود نشان می دهد و باعث دیر تر لک شدن بدنه خودرو می شود.

اگر در مناطق شرجی و دارای گرد و غبار زندگی می کنید بهتر است بدانید استفاده از مواد شوینده نانو ایران در پاک کنندگی و جذب رطوبت نقش مهمی دارد.

اگر هزینه بردن ماشین به کارواش برای شما زیاد است می توانید این محصول را خریداری کنید و با مخلوط کردن آن در مقدار مشخصی آب به محلول مورد نظر از آن در منزل استفاده نمایید.

 

مواد شوینده خشکشویی

نسل جدیدی از شوینده های بهداشتی و پرکاربرد مواد شوینده خشکشویی است که البته خود بر اساس کاربرد و نوع ترکیبات از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشند که در این بخش می خواهیم شما عزیزان را با مشخصات این دسته از شوینده ها آشنا خواهیم کرد.

در واقع شوینده خشکشویی در گروه شوینده های قلیایی قرار گرفته اند.

از آن جایی که برای این مواد از آب استفاده نمی شود، بنابراین لباسهایی که با این شوینده ها شسته می شوند، چروک نخواهند شد.

مواد شوینده خشکشویی را از کجا بخریم؟

لازم به ذکر است، این شوینده ها، باعث نرم و لغزنده شدن پارچه ها و لباسها می گردد و در اصل این شوینده ها با لغزنده کردن البسه، بدون نیاز به آب، کمک به جداسازی لکه از پارچه نخی خواهند کرد.

در ضمن این شوینده ها به بافت پارچه آسیبی وارد نکرده و بافت آن را تغییر نخواهند داد.

از سویی دیگر پارچه های رنگی در اثر تماس با این نوع مواد شوینده دچار تغییر رنگ نشده و ثبات خواهند داشت.

علاوه بر موارد گفته شده، این شوینده ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند، به گونه ای که هر کدام از این مواد شوینده خشکشویی، به عنوان یک حلال برای از بین بردن لکه های مختلف استفاده می شود. حال که با شوینده خشکشویی و انواع مختلف شوینده ها آشنا شدید، نوبت به خرید این محصول می رسد، اما از آن جایی که این نوع شوینده ها از نظر نوع محصول و برند تولید کننده از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا