شیلنگ آب ضد آب را از کجا بخریم؟

شیلنگ ها از نظر ظاهر به دو نوع تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند که روی آن ها یک سری شیار های آج داری وجود دارد.

این شیلنگ ها از تایر های مقاومی ساخته شده و سایز های متفاوتی دارد. در سایت آراد برندینگ محصولات ایران یاسا مانند شیلنگ آب و تایر دوچرخه و موتورسیکلت با قیمت مناسبی به فروش می رسد. به دلیل تقاضا و خرید زیاد شیلنگ آب ایران یاسا در بازار بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها به تولید مشابه آن می پردازند و با نام طرح ایران یاسا روانه بازار می کنند.

این نمونه ها مشخصاتی یکسان مانند سایز و ظاهر و طول و اندازه با شیلنگ های ایران یاسا دارد و در مقایسه با شیلنگ های اصل ایران یاسا از قیمت پایین تری برخوردار است و به همین دلیل متقاضی خرید آن زیاد است.

این نوع از شیلنگ ها دارای جنس پی وی سی بوده است که به همراه یک فیتینگ به نقطه ی خروج کننده ی آب داخل کولر متصل شده است.

نمونه ای از این محصولات به حالت خرطومی بوده و نمونه ی دیگر آن همانند یک شیلنگ ساده می باشند. هنگامی که این شیلنگ دارای گرفتگی باشد کولر موجود به درستی کار نمی کند و باعث بروز اختلال در سیستم آن می شود.

 

شلنگ نوری ضد اب

نمونه ای از محصولات هستند که با عنوان شلنگ در بازار عرضه می شوند اما کارایی آن با شیلنگ آب متفاوت است مثلا شیلنگ آب ضد آب یک ریسه با ال ای دی های موجود بر روی آن است که برای روشنایی استفاده می شود اما بر روی اسم آن از عنوان شلنگ استفاده شده است.

هنگامی که کولراسپلیت در حال کار می باشد باید مقدار آب بخار شده را تخلیه کند دراین هنگام باید از شیلنگ اب اسپلیت برای انجام این عمل استفاده شود.

شیلنگ آب ضد آب را از کجا بخریم؟

این محصول در نحوه ی عملکرد کولر نقش بسیار مهمی را دارد زیرا تمامی رطوبت بر روی این شیلنگ جمع می شود. این نوع از شیلنگ ها دارای جنس پی وی سی بوده است که به همراه یک فیتینگ به نقطه ی خروج کننده ی آب داخل کولر متصل شده است.

نمونه ای از این محصولات به حالت خرطومی بوده و نمونه ی دیگر آن همانند یک شیلنگ ساده می باشند.

هنگامی که این شیلنگ دارای گرفتگی باشد کولر موجود به درستی کار نمی کند و باعث بروز اختلال در سیستم آن می شود.

هنگامی که شیلنگ اسپلیت را به کولر مربوطه متصل می کنیم از این امر اطمینان خاطر داریم که دستگاه به درستی فعالیت خود را انجام می دهد یعنی تمامی رطوبت هایی که در دستگاه جمع می شود را تخلیه می کند.

 

قیمت شیلنگ آب یاسا

یکی از شاخصه های مهم در تعیین قیمت شیلنگ آب ایران یاسا سایز مورد نظر هر فرد است. برای تعیین قیمت شاخص های دیگری نیز اهمیت دارد اعم از کیفیت، مدل آن و برند تولیدی.

شیلنگ آب و گاز سایا یکی از مرغوب ترین تولیدات این شرکت است که مدل های مختلفی دارد.

این شیلنگ ها برای مصرف در خانه یا صنعت کاربرد دارد و برای آبیاری درختان و گیاهان، شستشوی حیاط و لوازم مختلف، کشاورزی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ایران یاسا شیلنگ های خود را از جنس تایرهای موتور سیکلت و خودروها می سازد و به همین دلیل این شیلنگ ها نرم و انعطاف پذیر است و دارای طول عمر بسیاری می باشد.

شیلنگ آب ضد آب را از کجا بخریم؟

شیلنگ ها از نظر ظاهر به دو نوع تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند که روی آن ها یک سری شیار های آج داری وجود دارد. این شیلنگ ها از تایر های مقاومی ساخته شده و سایز های متفاوتی دارد.

بعضی شرکت ها هم برای اینکه با ایران یاسا رقابت کنند شیلنگ ها و تایر هایی مشابه آن می سازند و با طرح یاسا روانه بازار می کنند ولی باید توجه داشت که این شیلنگ ها کیفیت شیلنگ اصلی را ندارد و حتی می تواند نام ایران یاسا را خدشه دار کند پس حتما در هنگام خرید توجه داشته باشید که از چه مرکز خریدی تهیه می نمایید.

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت ها مدام بالا و پایین شده و در نوسان است و این نوسان قیمت باعث شده که نتوان قیمت دقیقی روی این محصول گذاشت و اگر یک قیمت اعلام شود بعد از مدت کوتاهی مجبور به تغییر آن هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا