کاربرد توری پلیسه ای مگنتی چیست؟

در گذشته برای مانع شدن از ورود حشرات و همچنین گردو خاک به منزل از توریهای ساده یا توری پلاستیکی استفاده می شد که با گذشت زمان جای خود را به توری پلیسه مگنتی و کشویی داده است که خرید و فروش این توری پلیسه ها نیز امروزه از رونق بسیاری برخوردار شده است.

باید گفت که توریهای پلیسه نیز همان کارایی و کاربرد توریهای قدیمی را دارند اما با مزیت و ویژگیهای بهتر و به روز تر روانه بازار شده اند چرا که گذر زمانه مزیتهای بسیاری برای اکثر لوازم ساختمانی ایجاد کرده که توریهای پلیسه هم از این قائده مستثنی نیستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

در ادامه قصد داریم راجب کاربرد، مزیت، جنس و همچنین موارد مورد استفاده این محصول را شرح دهیم تا شما نیز با این وسیله کاربردی آشنا شوید.

اگر بخواهیم از جنس این محصول بگوییم باید گفت که از جنس پلی استرین شاخته شده که فریم آن از جنس آلومینیوم می باشد که این نوع توریها مانند توریهای قدیمی نمی باشد که تحت تاثیر آب و هوا قرار بگیرد و به سرعت خراب شده و عمر آن کوتاه شود.

 

خرید توری پلیسه مگنتی

یکی دیگر از نوعهای جدید و پر کاربرد توریهای پلیسه یا توری آلومینیوم ضخیم که در بازارها نیز موجود است و طرفدار زیادی دارد توری پلیسه مگنتی می باشد که اگر شما هم قصد خرید آن را دارید می توانید تنها با یکبار سر زدن به بازار آن را تهیه کنید.

باید گفت که برای استفاده از این توریهای مگنتی نیاز به پیچ و مهره و قرار گرفتن در تنه های پنجره نیست و به شکلی تهیه شده است که دارای آهن ربا می باشد که همین امر باعث نصب راحت و بی دردسر آن شده است چرا که با قابلیت مقناطیسی که دارد می تواند به راحتی به قاب پنجره بچسبد.

یکی دیگر از مسائل مهم راجب توریهای پلیسه نحوه شست و شوی آن می باشد که می خواهیم در ادامه به آن بپردازیم.

کاربرد توری پلیسه ای مگنتی چیست؟

توریهای پلیسه در دو نوع مختلف تولید شده اند که یکی از آنها توری پلیسه ای مگنتی پنجره تک فرم و دیگری توری پلیسه دبل فریم می باشند که باید گفت توری پلیسه بر خلاف توریهای فلزی هیچ گرد و غباری ره خود جذب نمی کند به همین دلیل استفاده از این توریها در شهرهای پر آلودگی و گردو غبار مانند تهران بسیار کاربرد دارد و جزء یک مزیت خوب حساب می شود.

برای حفظ کیفیت و همچنین شفافیت این توریها تمیز کردن و شست و شوی هر ساله آن به افراد توصیه می شود چرا که اینکار باعث می شود آلودگیها و میکروبهای موجود در آن پاکسازی شده و آماده استفاده برای یک دوره طولانی دیگر می شود.

یکی دیگر از نوعهای توری پلیسه مدل کشویی آن می باشد که مانند دیگر نوعها همچون توری فلزی از خرید و فروش بسیاری در بازارها برخوردار است و طرفداران خاص و بسیار خود را دارد.

 

توری پلیسه ای پنجره

این توریهای پلیسه با داشتن نامهای مختلف شناخته می شود و از این رو توریهای آکاردئونی و یا توریهای تاشو گفته می شود این موارد می تواند کمک کننده خوبی در فصول مختلف سال باشد.

در زمان هایی که دمای هوا معتدل است و و از وسایل گرمایشی و سرمایشی در خانه استفاده نمی کنیم مانند فصل های بهار و پاییز، می توانیم برای تازه شدن هوای خانه درب ها و پنجره ها را باز کنیم و در ساعاتی از روز از هوای مطبوع بیرون لذت ببریم اما چالشی که در این زمان با آن روبرو میشویم وجود حشرات آزار دهنده مثل پشه و مگس و سوسک می باشد که ورود آنها به منزل ما را دچار دردسر می کند.

کاربرد توری پلیسه ای مگنتی چیست؟

امروزه بهترین راه برای جلوگیری از ورود این حشرات به منزل نصب توری پلیسه ای پنجره روی پنجره آلومینیومی و همچنین فضای بالکن است که بهترین نوع آن توری های مدرن پلیسه ای از نوع تک فریم و دبل فریم در طرح ها و رنگ های مختلف می باشند.

این توری ها دارای ویژگی ها و محاسن زیادی هستند برای مثال این توری ها در شرایط آب و هوایی مختلف سازگاری خوبی با محیط دارند و دچار پوسیدگی پارگی و زنگ زدگی نیز نمی شوند ،قابلیت این را دارند که به آسانی باز و بسته شوند، بر روی همه نوع پنجره قابل اجرا میباشند ،قابلیت شستشو دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا