حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۲۲

اپراتور اول در راستای مأموریت و چشم‌انداز خود و با شعار «چشم‌انداز آینده دیجیتال» در رویداد تخصصی جیتکس ۲۰۲۲ حضور دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار «چشم انداز آینده دیجیتال» (Digital Future in Perspective) در رویداد بین المللی جیتکس ۲۰۲۲ که یکی از رویدادهای تاثیرگذار حوزه فناوری به حساب می آید، حضور دارد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می شود و امسال نیز همراه اول در راستای اشاعه فعالیت های دانش بنیان خود و زمینه سازی برای توسعه صادرات محصولات و خدمات، در این رویداد و در قالب غرفه ای نسبتا بزرگ در دو بخش «Future» و «Digital services» حاضر است.

همراه اول در زون تخصصی «دیجیتال سرویس» به مقولات فناورانه ای همچون «خودروی متصل»، «لجستیک هوشمند»، «راه حل های هوشمندانه» و در زون تخصصی «آینده تکنولوژی» به ارائه های مرتبط با حوزه «متاورس»، «انیمیشن» و… می پردازد.

با توجه به اینکه در این رویداد ایده پردازان، نوآوران، مبتکران و رهبران حوزه فناوری از سراسر جهان گردهم می آیند تا درباره مباحث نوین تکنولوژی به بحث و گفتگو بپردازند، ارائه محصولات و سرویس های جدید اپراتور اول تلفن همراه کشور، ضمن در معرض نمایش قرار گرفتن عرصه بین المللی، فرصتی برای شناسایی ظرفیت های پیش رو در عرصه جهانی خواهد بود.

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ که قرار است از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه سال جاری (۱۰ تا ۱۴ اکتبر) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، میزبان بیش از ۴۰۰۰ غرفه دار از ۱۷۰ کشور است.

در این رویداد بیش از ۸۰۰ استارتاپ نیز در کنار برندهای برجسته عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند و جزو معدود رویدادهایی است که آنها می توانند در تعامل با بیش از ۲۰۰ نهاد دولتی، به ارائه خدمات و دستاوردهای خود بپردازند.

قرار است در جریان برگزاری این رویداد و سخنرانی و پنل های تخصصی فشرده ای که برای حاضران در نظر گرفته شده است، همایش «روز فناوری ایران در جیتکس» نیز در اولین روز برگزاری این رویداد دایر شود.

شرکت کنندگان در این همایش به گفته رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران می توانند علاوه بر معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی، معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه سازی با مشارکت کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی، از امکانات ویژه مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای برگزاری ملاقات های تجاری و B2B نیز بهره مند شوند.

همراه اول با اهداف توسعه کسب و کار و شناسایی راه حل های نوین و هوشمندانه، شبکه سازی بی نظیر و تبادل اطلاعات و توانمندسازی کسب و کار و همچنین ملاقات رو در رو با فعالان برجسته حوزه فناوری در این رویداد بین المللی حاضر شده تا در راستای مأموریت تحقق رویای دیجیتال و چشم انداز خود یعنی «تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» گامی مؤثر برداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا