فلافل بندری اصل را از کجا بخریم؟

یکی از محصولات غذایی سالم و خیلی خوشمزه که در اصل یک غذای ایرانی و با قدمت بالا محسوب می شود ساندویچهای فلافل بندری می باشد که در عین ساده بودن آن طعم بسیار تند و دلنشینی دارد و برای تهیه آن امکانات بسیار کمی لازم می باشد و از مواد ارزان مانند نخود، سبزیجات، میوه ها و غیره تهیه می شود.

شما مشتریان عزیز و گرامی قادر هستید در صورت تمایل به خرید و میل کردن این غذای درجه یک و بسیار خوشمزه به صورت غیر حضوری با مجموعه آراد برندینگ تماس حاصل کنید و پس از سفارش این غذا را با بهترین عطر و طعم و اطمینان در کیفیت و سلامت آن در سریع ترین زمان ممکن با قیمتی مناسب تهیه و میل نمایید.

عوامل زیادی سبب تقاضای بسیار زیاد برای این کالا شده که به عنوان مثال راحتی در تهیه و درست کردن آن در عین خوشمزگی و قابلیت بالای سیر کنندگی این غذا یکی از علتهای این موضوع می باشد.

امروزه افراد زیادی در تمام نقاط کشور در حال خرید و فروش این غذا و کسب درآمد از طریق آن می باشند و مغازه های بسیار زیادی برای انجام این امر شکل گرفته است.

این غذا که به نوعی ریشه عربی دارد از نخود تهیه می شود و با افزودن ادویه های دیگر طعم دار شده و با سبزیجات و یکی سری میوه ها مانند خیار، گوجه، سالاد و غیره ترکیب شده و با سسهای مخصوص در داخل نان ساندوچی قرار داده شده و مصرف می شود.

 

قیمت فلافل بندری

عوامل بسیار زیادی می تواند در تایین قیمت فلافل بندری تاثیر گذار باشد، چرا که این نوع امروزه به صورت صنعتی و بسته بندیهای متفاوتی در حال تولید است که از قیمتهای گوناگونی برخوردار می باشند.

حجمی که در این بسته بندیها موجود می باشد متفاوت بوده و هر کدام داری قیمت مشخصی می باشند. برندهای تولید شده این محصول در ایران زیاد بوده که هر کدام بسته به میزان موادی که برای تولید این نوع به کار گرفته اند قیمت گذاری می کنند.

برخی از افراد برای این که بتوانند در هزینه ها صرفه جویی داشته باشند این فلافلها را به صورت عمده از مراکز فروش و تولید کننده ها سفارش می دهند.

فلافل بندری اصل را از کجا بخریم؟

تغییر نوسانات ارز باعث شده تا این نوع در بخش صادراتی از قیمت متغیری دارا می باشد.

این غذا دارای میزان زیادی از کلسیم می باشد و برای افرادی که دارای استخوان درد در ناحیه کمر و گردنشان هستند بسیار مفید بوده و می تواند به عنوان یک تسکین کننده عمل کند.

این غذا یک جایگزین عالی بری انواع نوشیدنیهای انرژی زا می باشد چرا که منبع غنی از ویتامین ب می باشد.

البته دقت داشته باشید در مصرف این غذا زیاده روی نکنید زیرا به دلیل دارا بودن نخود جوانه زده می تواند باعث نفخ و یبوست شود.

 

فلافل بندری اصل

این غذا علاوه بر طعم خوشمزه ای که دارد خواص غذایی بسیاری نیز دارد و در اصل از جمله غذاهای سالم محسوب می شود زیرا نخود دارای میزان قابل توجهی فیبر و پروتئین بوده و همینطور فلافل بندری اصل به علت استفاده فلفل تند درون آن از خاصیت چربی سوزی و بالا بردن سطح متابولیسم بدن هم برخوردار می باشند.

یکی از مواد اصلی که برای تهیه فلافل بندری باید مورد استفاده قرار گیرد فلفل می باشد و به همین دلیل هم این محصول به این نام شناخته می شود و مناسب افرادی می باشد که به غذاهای تند تمایل خیلی زیادی دارند و برای دیگر اشخاص هم همواره طعم دلپذیر و دلچسبی دارد.

فلافل بندری اصل را از کجا بخریم؟

این غذا دارای انواع مواد معدنی و طبیعی می باشد و بسیاری از ویتامینها را دارا می باشد که مقدار آن کم می باشد اما بیشترین میزان مواد طبیعی درون آن مربوط به کالری، کربوهیدات، پروتئین و فیبر داخل این محصول می باشد.

همچنین علاوه بر این ارزشهای غذایی گفته شده دیگر ترکیباتی که به آن اضافه می شود همین مواد را دارا بوده و ارزش غذایی این محصول را چند برابر می کند که برای مثال خیارشور، سالاد، گوجه و این دسته از مواد خود منابع بسیار غنی از فیبر و ویتامینهای طبیعی می باشند.

امروزه فروشندگان این مواد غذایی به سبب ایجاد جذابیت و طعم بهتر این غذا این محصول را با ترکیباتی مانند ترشی، چیپس و پنیر پیتزا مخلوط می کنند و با اندکی افزایش قیمت آن طعمی دلپذیر و بسیار متفاوت ایجاد می کنند که مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا