پودر صابون تاژ با فناوری جدید روانه بازار شد

نظافت یکی از لازمه های زندگی بوده که در بسیاری از مواقع رعایت می شود در این راستا بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید محصولات متنوع تر می کنند که یکی از آنها پودر صابون فیروز مخصوص شستشو با دست می باشد.

ساختار این پودر به گونه ای می باشدکه آسیبی به الیاف پارچه نمی زند و در عین حال باعث پاکیزگی و لطافت آن می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ اطلاعات مربوط به انواع پودر صابون درجه یک با قدرت پاک کنندگی بالا را مطالعه کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

پودر صابون را معمولا برای شستشوی پرده استفاده می کنند و با اینکه زیاد کف نمی کند اما البسه ی مورد نظر را لکه گیری و پاک می کند.

این پودر فاقد مواد حساسیت زا بوده و می توان با دست البسه ی خود را بشویید و نه تنها به الیاف پارچه آسیب نمی زند بلکه به نرمی دستان شما نیز صدمه ای وارد نمی کند.

حتما در هنگام خرید به ساختار این مواد شوینده و اصل بودن آن توجه کنید تا محصولی با کیفیت را خریداری نمایید.

برای استفاده از این پودر مقدار مناسبی از آن را در آب محلول کرده و البسه را در آن خیس نموده و بعد از گذشت چند دقیقه اقدام به آبکشی نمایید.

 

پودر صابون فیروز

در ساختار انواع مختلف پودر صابون فیروز و پودر شوینده از موادی استفاده شده است که مناسب جهت شست و شوی انواع لباس کودک، پرده و البسه پشمی می باشد و علاوه ایجاد پاکیزگی نه تنها با الیاف نخ به کار رفته در لباس صدمه نمی زند بلکه نیازی به استفاده از نرم کننده نیز ندارد.

شما باید در هنگام خرید انواع مواد شوینده به میزان پاک کنندگی و آسیب رسانی آن دقت کنید تا محصولی بینظیر را خریداری نمایید.

به این مطلب باید اشاره کرد که امروزه یکی از پر تقاضا ترین محصول در سوپر مارکتها به فروش می رسد، پودر صابون می باشد.

پودر صابون تاژ با فناوری جدید روانه بازار شد

این پودر لباسشویی خاص دارای انواع مختلفی از عطر و حجم بسته بندی بوده که با توجه به میزان فروش در بازار موجود می باشد و معمولا سعی بر این بوده که با بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده باشد.

معمولا اغلب افراد که این محصول را پس از خریداری کردن، آن را در جای خشک و به دور از رطوبت قرار می دهند تا پودر ما دچار چسبندگی فساد نگردد.

این پودرها در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شود که هرکدام مناسب استفاده در شرایط خاص خود می باشد.برای استفاده از این پودر در ماشین لباسشویی باید حجم لباس و میزان شست وشوی دستگاه را مد نظر قرار دهید تا در هنگام برنامه ی ماشین لباس به خوبی تمیز شود.

این پودر دارای موادی می باشد که در عین اثر بخشی بی نظیر آن برای زدودن آلودگی و لکه به الیاف پارچه هیچ آسیبی وارد نمی کند و مانع از چروک شدن لباس یا پرده ی شما می شود.

 

پودر صابون تاژ

در حقیقت پودر صابون تاژ و ظرفشویی پریل بدون هرگونه پاک کننده مضر بوده و دارای بسته بندی بسیار خوبی نیز می باشد. بهتر است بدانید پودر صابون همان صابون رنده شده می باشد البته با این تفاوت که دارای افرودنیهای مجاز بوده که می تواند میزان پاک کنندگی بسیار خوبی داشته باشد.

پودرهای تولید شده امروزه دارای ۴ آنزیم بوده که شامل پروتئاز، لیپاز، آمیلاز و سلولاز بوده که می توانند در حین شستشوی ظروف میزان چربی زدایی و پاک کنندگی آن را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند.

پودر صابون تاژ با فناوری جدید روانه بازار شد

بوراکس یا بوره موادی هستند که به همراه کربنات سدیم به پودر صابون و پودر لباسشویی بدون بو اضافه شده که می تواند میزان پاک کنندگی را افزایش دهد.

مزایای استفاده از پودر صابون را نام می بریم:

۱- افزایش پاک کنندگی در بسیاری از لباسها

۲- حل شدن سریع پودر صابون در آب

۳- بالا رفتن ظرفیت تولید صابون به وسیله تولید کنندگان

۴- استفاده از مواد اولیه با کیفیت

اگر دقت کرده باشید پوست کودکان دارای حساسیت و نازکی بیشتری بوده به همین خاطر توصیه می شود به جای استفاده از پودر و مایع لباسشویی از پودر صابون استفاده کنید تا بدن آنها دچار حساسیت نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا