پوشک بچه کالمرز در بسته بندی ۱۲ عددی

در این مقاله می خواهیم در رابطه با فروش پوشک بچه فله سایز یک باکیفیت ارزان قیمت برای شما صحبت کنیم تا اطلاعاتتان از پیش بیشتر شود.

امروز دغدغه بسیاری از افراد این می باشد که پوشکهایی را تهیه کنند که هم جنس با کیفیتی داشته باشند و هم قیمت عمده مناسبی را داشته باشد زیرا قیمت و کیفیت یکی از مهم‌ترین اساس خرید هر فرد می باشد که تمایل دارند آن را رعایت کنند با این حال وقتی که کیفیت و قیمت مناسب مورد اهمیت قرار می کیرد فرد هم از محصول باکیفیت و هم قیمت مناسب برخوردار می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید

پس تا آخر همراه ما باشید تا با پوشک عطری که نوعی لباس زیر محسوب می شود آشنا شوید.

شما در این مقاله با کلمات و جملاتی آشنا می شوید که شاید تاکنون نشنیده باشید و اطلاعات بسیار محدودی در رابطه با پوشک داشته باشید.

این نوع لباس که به عنوان لباس زیر نامیده می شود باعث جلوگیری کردن از نفوذ ادرار و مدفوع کودک به لباسهای می شود نوزادی که تازه به دنیا می آید به دلیل محدودیتهایی که در مغز وجود دارد نمی توانند به سرویس بهداشتی برود و نیاز خود را برطرف کند به همین دلیل لوازمی نیاز است که بتوان تا زمانی که به توانایی برسد برای او به کار برد.

 

پوشک بچه کالمرز

این پوشک در سایز، تعداد و بسته بندی متفاوت روانه بازار می گردند. بسته بندی‌های کوچک در سایز ۲ تا ۴ و بسته بندی‌های بزرگ در سایز ۳ تا ۵ مناسب هستند. این پوشک در سایز کوچک دارای تعداد ۲۰ عدد پوشک در بسته بندی خود می باشد که مناسب برای نوزادان است.

پوشک بچه سایز ۳ مناسب برای کودکان با وزن ۴ الی ۹ کیلوگرم است و همچنین با توجه به وزن کودک و سایز آن می توان از انواع پوشک بچه کالمز خریداری و استفاده کرد. پوشک بچه کالمرز با سایز ۴ در بسته بندی ۳۴ عددی هستند و برای کودکانی با وزن ۷ الی ۱۶ کیلوگرم مناسب اند. همچنین در سایز ۵ بسته ۲۸ عددی بسته بندی می شوند که برای کودکانی با وزن ۱۱ الی ۲۰ کیلوگرم مناسب تر هستند.

پوشک بچه کالمرز در بسته بندی 12 عددی

شایان به ذکر است پوشک بچه کالمرز توسط کارخانه شیمی سلولز اطلس شیراز تولید ، تهیه و بسته بندی می شود. این کارخانه و کارکنانش تلاش کرده اند که بتوانند پوشکی با کیفیت خوب و قیمت مناسب روانه بازار کنند تا در این شرایط اقتصادی کمکی به خانواده ها کرده باشند این پوشک توسط مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مناسب تولید می شود و اینکه نشان استاندارد و سیب سلامت را نیز دارا است پس می توانید با خیالی آسوده این محصول را برای فرزند خود استفاده کنید.

همچنین این شرکا محصول جدیدی را ارائه داده است. این محصول یعنی پوشک کالمرز در سایز ۶ با بسته بندی ۱۴ عددی تولید می شود. کارخانه شیمی سلولز اطلس شیراز مجهز و به صورت کاملا بهداشتی است و انواع پوشک‌های بچه کالمرز را در سایز و تعداد بسته بندی متفاوت با کیفیت خوب و مواد اولیه به شدت نرم و لطیف تولید می کند.

فروش پوشک بچه

نوزادان به قدری ناتوان هستند که پوشکشان را باید والدین آنها تهیه کننده و برای آنها بکار ببرند.

شاید با شنیدن این مطالب فکر کنید که پوشاک و فقط مخصوص نوزادان می باشد اما اینگونه نیست پوشاک می‌تواند مورد استفاده افراد زیادی که در رفتن به توالت مشکل دارند مورد استفاده قرار بگیرد مثلاً فردی که دچار بیماریهای جسمی و عقلی می باشد و نمی تواند نیاز خود را در دستشویی رفتن رفع کند باید از پوشک استفاده کند تا محیط و لباس خود را تمیز نگه دارند.

و افراد بزرگسالی که بی اختیاری ادرار دارند ولی نمی تواند آن را کنترل کند قطعاً از این پوشاکها استفاده می کنند تا زمانی مشکلاتشان رفع شود.

پوشک بچه کالمرز در بسته بندی 12 عددی

باید به این نکته اشاره کنیم فروش پوشک بچه به صورت اینترنتی انجام می شود.

اگر کمی اطلاعات داشته باشید و مطالعه کرده باشید و یا حتی از بزرگترهای خود شنیده باشید متوجه می شوید که زمانهای دور چیزی تحت عنوان پوشاک که به این شکلی که امروز وجود دارد نبوده و در قدیم از لوازم و پارچه های دیگری برای پوشک کردن بچه ها و جلوگیری از آلودگی اطراف استفاده می کردند.

شاید امروزه روش قدیمی هنوز به چشم بخورد اما به قدری کم شده است که بسیار نادر می باشد زیرا در زمان زندگی می کنیم که پوشکها در انواع مختلف و در جنسهای متفاوتی به وجود آمده‌اند که به راحتی می توان آن را تهیه کرد و باعث تمیزی کودک و اطراف او شد.

پوشک بافت بسیار نرمی دارد و زمانی که مورد استفاده کودک قرار می گیرد پوست آو این لطافت را حس می کند و سالم می ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا