نسخه کامل آموزش زبان ممرایز!

موبنا – اپلیکیشن فوق به زبان آموزان در امر یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها کمک شایانی می کند. قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید و یا دایره‌ی واژگان زبانی تان را گسترش دهید ولی زمان کافی ندارید!؟ برنامه Memrise Easy Language Learning به شما کمک می کند چیزهای جدید را اسان و سرگرم کننده در ذهن خود جای دهید! نرم افزار آندروید Memrise Easy Language Learning بیش از ۲۰۰ زبان برای یادگیری، تمرین های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره های GCSE, A-Level, IBAC را شامل می شود و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می توانید آموزش ها را از این جامعه ها دریافت کنید یا آموزش های خود را در آن به اشتراک بگذارید! اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان هستید تحت هیچ شرایطی نسخه پرمیوم Memrise Easy Language Learning را از دست ندهید.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های Memrise Easy Language Learning Premium اندروید:

اپلیکیشن Memrise Easy Language Learning Premium هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است و از برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های آموزش زبان به شمار می رود.

نکته تکمیلی:

۱ – امکان یادگیری +۲۰۰ زبان زنده دنیا وجود دارد : اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، چینی، کانتونی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی ، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی و غیره!
۲ – برنامه ای به این کاملی برای کارایی خود نیاز به اینترنت دارد.

 

دانلود فایل نصبی آنلاک برنامه با لینک مستقیم – ۲۸ مگابایت

خروج از نسخه موبایل