ساعت هوشمند جدید وان پلاس با عمر باتری ۳۰ روز با یک بار شارژ(+عکس)

باتری نورد واچ ۲۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با یک بار شارژ کامل می تواند در حالت کم مصرف تا یک ماه کار کند.

موبنا وان‌پلاس تکنولوژی (OnePlus Technology) شرکتی چینی فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی مصرفی است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده و فعالیت خود را با معرفی تلفن های هوشمند آغاز کرد. وان‌پلاس با معرفی محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب موفق شد تا توجه مصرف کنندگان بسیاری را به سوی خود جلب کند و طی یک بازه زمانی کوتاه به یکی از نام های شناخته شده در بازار محصولات الکترونیکی مصرفی تبدیل شده است.

ساعت هوشمند جدید وان پلاس با عمر باتری 30 روز با یک بار شارژ

ساعت هوشمند جدید وان پلاس نورد واچ

وان پلاس از مارس ۲۰۲۱ فعالیت در زمینه تولید ساعت های هوشمند را آغاز کرده است. به تازگی این شرکت یک مدل مقرون به صرفه را با برند نورد که از برندهای زیرمجموعه وان پلاس محسوب می شود را معرفی کرده است. وان پلاس نورد واچ نمایشگری بزرگ و روشن، امکان ردیابی فعالیت ورزشی و عمر باتری قابل توجه تا ۳۰ روز را ارائه می کند.

نورد واچ دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچی آمولد مستطیلی شکل است که وضوح ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می کند.

این ساعت هوشمند دارای جی‌پی‌اس نیست، از این رو امکان جمع آوری داده های موقعیت مکانی از طریق اتصال بلوتوث با تلفن هوشمند امکان‌پذیر است. نورد واچ به نسخه ۵.۲ بلوتوث مجهز شده است.

وان پلاس این ساعت هوشمند را به عنوان یک ابزار پوشیدنی یونیسکس (قابل استفاده توسط هم مردان و هم زنان) توسعه داده است و می تواند به زنان در پیگیری چرخه قاعدگی کمک کند. نورد واچ دارای حسگر ضربان قلب، امکان نظارت بر میزان اکسیژن خون و پشتیبانی از ردیابی خواب است.

به لطف حسگر شتاب سنج، این ساعت هوشمند به طور خودکار فعالیت های ورزشی را تشخیص می دهد و از ۱۰۵ نوع تمرین ورزشی پشتیبانی می کند. همچنین، نورد واچ دارای استاندارد آی‌پی۶۸ برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است.

بدنه این ساعت هوشمند از جنس آلیاژ روی و پلاستیک ساخته شده، در شرایطی که بند آن سیلیکونی است. باتری نورد واچ ۲۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با یک بار شارژ کامل می تواند در حالت کم مصرف تا یک ماه کار کند. این در شرایطی است که به گفته وان پلاس عمر باتری در حالت استفاده فعال برابر با ۱۰ روز است.

وان پلاس نورد واچ به رنگ سیاه نیمه شب در ابتدا با قیمت ۶۰ دلار در دسترس است. گفته می شود که قیمت معمول این ساعت هوشمند ۸۵ دلار است، اما مشخص نیست چه زمانی این قیمت اعمال می شود. نسخه ای از این ساعت به رنگ آبی تیره نیز قرار است عرضه شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا