بررسی گلکسی Buds2 Pro سامسونگ

هدفون‌های گلکسی بادز سامسونگ در تابستان امسال با عضو جدید خود Buds2 Pro گام‌ بزرگی برای تحول تجربه صوتی کاربران برداشت. گلکسی Buds2 Pro به کمک فناوری‌ها و قابلیت‌هایی همچون صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi، ANC، صدای ۳۶۰ درجه و طراحی ارتقا یافته، فراگیرترین تجربه صدای بی‌سیم را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

موبنا – در طراحی این مدل جدید بیش از هر چیز به راحتی کاربران برای استفاده از هدفون‌ در مکان‌ها و زمان‌های مختلف توجه شده است. بر همین اساس ابعاد گلکسی Buds2 Pro حدود ۱۵ درصد نسبت به نسل قبلی خود کاهش یافته است تا ساعت‌ها بدون کوچکترین مشکل و یا آزردگی درون گوش قرار بگیرد و موسیقی مورد علاقه کاربران را در بهترین حالت پخش کند. شکل ساختاری جدید این هدفون باعث شده تا کاربران چه در زمان استفاده روزانه و چه در موقع انجام تمرینات سنگین ورزشی، همیشه همراهی خوب و کارآمد داشته باشند. بدین ترتیب شما می‌توانید هنگام رانندگی با موتور، دویدن و… از این هدفون‌ها بدون کوچکترین مشکلی استفاده کنید.

از دیگر خصوصیات فیزیکی این محصول می‌توان به گواهی IPX7 اشاره کرد که ضامن استفاده مطمئن در باران شدید و رطوبت و یا گردوغبار است و همچنین این گواهی گویای آن است که Buds2 Pro می‌تواند در عمق یک متری به مدت نیم‌ساعت دوام بیاورد و هیچ آسیبی نبیند. هر کدام از گوشی‌های این محصول ۵.۵ گرم وزن دارد.

بررسی گلکسی Buds2 Pro سامسونگ

صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi

گلکسی Buds2 Pro از فناوری صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi پشتیبانی می‌کند. قابلیتی که با محدوده دینامیکی بالایی که در اختیار شما قرار می‌دهد سبب می شود حتی در بلندترین حالت هم با نهایت کیفیت، صدا را تجربه کنید و در شلوغ‌ترین موسیقی‌ها بتوانید به‌راحتی صداها را از هم تشخیص دهید. Buds2 Pro به لطف توییتر ۵.۳ میلی‌متری صدا را به واضح ترین شکل ممکن و حداقل اعوجاج به شما ارائه می‌دهد. کدک سریع سامسونگ (SSC HiFi) بدون هیچ وقفه‌ای اطلاعات را به هدفون منتقل کرده و بلندگوهای دو مسیره کوآکسیال، ارتباط عمیقی میان شما و موسیقی پخش شده، برقرار می‌کند. به طور کلی با این قابلیت‌‌ها به سختی می‌توان فهمید در حال شنیدن اجرایی زنده هستید یا گوش دادن به محتوایی ضبط شده.

بررسی گلکسی Buds2 Pro سامسونگ

ارتقا حذف نویز فعال

قابلیت حذف نویز فعال یا ANC در نسل جدید بادزهای سامسونگ تا حد قابل توجه‌ای ارتقا یافته است. در این فناوری، سه میکروفون با نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالا، صدای محیط را حدودا تا ۳۲ دسی‌بل حذف می‌کند. در مقابل هم حالت صدای محیط (ambient mode) را در اختیار دارید که باعث می‌شود هنگام شنیدن محتوا دیگر نیازی به قطع کردن آن نداشته باشید و در هر حالتی بتوانید از صدای اطراف خود بهره ببرید. همچنین وقتی حالت تشخیص صدا (voice detect) را فعال کنید این هدفون به صورت خودکار و پیوسته بین حالت محیطی و حذف نویز فعال جابه‌جا می‌شود. برای مثال هنگامی که شروع به صحبت کنید با تشخیص صدای شما در حالت محیطی قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست برای شنیدن صدای اطرافیان و صحبت کردن با آن‌ها هدفون را از گوش خود درآورید.

بررسی گلکسی Buds2 Pro سامسونگ

صدای ۳۶۰ درجه

این قابلیت یک تجربه صوتی واقعی را برای شما فراهم می‌کند و با دنبال کردن حرکات سر شما به وسیله چند کانال مستقیم این امکان را می‌دهد که در هرحالت و موقعیتی به طور همه جانبه موسیقی و ویدئوی خود را بشنوید و تماشا کنید و به شکلی باورنکردنی‌ احساس کنید در آن فضا حضور دارید.

ظرفیت باتری باکس هدفون جدید سامسونگ ۵۱۵ میلی‌آمپر است و برای هرکدام از گوشی‌ها این ظرفیت به ۶۱ میلی‌آمپر می‌رسد. در نتیجه با حالت حذف نویز فعال تا ۵ ساعت قابل استفاده هستند و این زمان با احتساب باکس آن‌ها به ۱۸ ساعت می‌رسد. در حالت خاموش بودن حذف نویز فعال هم با احتساب ظرفیت باتری باکس آن، حدودا تا ۲۹ ساعت قابل استفاده است.

بررسی گلکسی Buds2 Pro سامسونگ

از دیگر ویژگی‌های گلکسی Buds2 Pro می‌توان به ارتفای بلوتوث آن به ۵.۳ اشاره کرد که سرعت قابل توجهی در اتصال مجدد به شما ارائه می‌دهد و در فاصله‌های نسبتا دور هم متصل باقی می‌ماند و مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین به وسیله اپلیکیشن ردیابی اشیای هوشمند سامسونگ دیگر نیازی نیست برای گم شدن هندزفری‌های خود حتی زمانی که خارج از باکس هستند، نگران باشید و یافتن گوشی‌ها را در هر شرایطی برای شما ساده کرده است. ضمنا اگر نیاز داشتید تا صدا را از دستگاه‌ دیگری بشنوید با قابلیت جابه‌جایی خودکار (auto switch) این کار به راحتی انجام می‌شود و شما می‌توانید به طور پیوسته هدفون را بین گوشی، گلکسی تب، واچ و برای اولین‌بار تلویزیون سامسونگ جابه‌جا کنید.

مجموع این قابلیت‌ها، گلکسی Buds2 Pro سامسونگ را به محصولی مجهز به فناوری‌های پیشرفته و رابط کاربری راحت و آسان برای کاربردهای گوناگون در زمان‌های متفاوت تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا