موتو G۷۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

موتورلا از موبایل G۷۲در هند رونمایی کرد برخی از ویژگی های اصلی G۷۲ شامل نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی و تراشه هلیو سریG است.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، جالب آنکه این دستگاه تنها موبایل ۴G ارزان قیمت است که طراحی آن با موبایل های رده بالای Edge۳۰ یکسان است.

موتوG۷۲ با نمایشگر P-OLED در اندازه ۶.۶اینچ با کیفیت وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰هرتز به بازار عرضه می شود. این دستگاه مجهز به اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر است.

اخیرا نیز این موبایل با تراشه هلیوG۹۹ در وب سایت«گیک بنچ» رصد شده بود. طبق اطلاعات موجود در G۷۲ نیز از همین تراشه استفاده شده است. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید ۱۲ است.

موبایل جدید موتورلا در ۲ نسخه با ۶.۸ گیگابایتRAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین G۷۲ مجهز به یک باتری ۵ هزار میلی آمپری است و از فناوری شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می کند. روی نمایشگر موبایل یک دوربین سلفی ۱۶مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین اصلی که پشت دستگاه نصب می شود ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد. در کنار این دوربین یک حسگر ۸مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

در کنار تمام این موارد G۷۲ ویژگی های دیگر مانند دالبی اتمز و گواهینامه ضدآبIP۵۲ را دارد.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا