خرید شومیز گلدار به صورت اینترنتی

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شومیزهای بلند و پیراهن های زنانه حریر و گلدار، خواص، کاربرد ها،  قیمت خرید این محصول و مصارف آن بپردازیم. به پیراهن های خنک، راحت و نسبتا بلند زنانه شومیز می گویند که در مکان های مختلفی به کار می رود.

شومیز ها همان پیراهن های مردانه ای هستند که جلوی آن ها دکمه می خورد و تن خور بسیار آزاد و راحتی دارند. مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش عمده ای این محصول با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت کرده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیاز و بودجه ی خود خرید خوبی را تجربه کنید.در صورتی که قصد خرید انواع شومیز زنانه قیمت مناسب را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

تاریخچه این گونه از لباس های زنانه به کشور فرانسه برمی گردد که در لغت فرانسوی به آن Chemise می گویند و شامل طیف گسترده ای از پیراهن های زنانه آستین بلند و آستین کوتاه، دکه دار یا جلو بسته، بلند یا کوتاه و یا حتی ژاکت های زمستانه می شوند.اما در کشور ما  کلمه شومیز را تنها برای نوع خاصی از لباس های زنانه به کار می برند و آن هم  به لباس هایی که معمولا آستین بلندی دارند  و مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند، شومیز گفته می شود.برخی شومیز ها وجود دارند که آستین کوتاه هستند و برای استفاده روزمره در منزل کاربرد دارند زیرا بسیار راحت و خنک می باشند.

شومیز گلدار

به دلیل استقبال بیش از حد بانوان از شومیز ها، معمولا طرح گلدار این تولیدات از فروش قابل قبولی برخوردار می باشد شومیز گلدار همواره برای خانم هایی که علاقه به پوشیدن لباس های طرح دار دارند استفاده می شود.با توجه به این که انواع این شومیز ها بر اساس مطابقت با فرم و انحنای بدن طراحی می گردد مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار گرفته و باعث ایجاد استایلی شیک و زیبا خواهد شد.

اغلب تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات در بازار پیشتاز باشند و جهت تولید شومیز گلدار از پارچه های حریر استفاده می کنند که به دلیل دارا بودن مرغوبیت بالا از ماندگاری زیادی برخوردار می باشد. پارچه حریر عموما به دلیل لخت و ظریف بودن آن برای افراد چاق بسیار مناسب و زیبا می باشد.

خرید شومیز گلدار به صورت اینترنتی

خانم ها به راحتی می توانند جهت خرید شومیز گلدار زنانه به فروشگاه ها و بازار پخش انواع لباس های مجلسی مراجعه نمایند و با مشاهده انواع نمونه ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.معمولا باید به این موضوع توجه کرد که فردی که قصد پوشیدن شومیز گلدار را دارد از اندام لاغری برخوردار است یا که نه اندام چاق دارد زیرا برای افرادی که از هیکل تراشیده و لاغری برخوردار هستند پوشیدن این شومیز ها بسیار مناسب تر بوده و در مقابل اگر افراد تو پر قصد پوشیدن شومیز گلدار را دارند باید از طرحی بپوشند که دارای گل های ریز باشد چون گل های درشت خودش عاملی بر چاق و درشت تر نشان دادن فرم بالا تنه می باشد.

شومیز زنانه حریر

 

یکی دیگر از سبک های مطرح شومیز های زنانه، سبک مدرن و کلاسیک است که در تهیه  این سبک شومیز از پارچه های حریر، استفاده های بسیاری می شود.استفاده از پارچه های کژوال در دوخت شومیز ها کلاسیک نیز بسیار رایج است. پارچه های راه راه، ساده، سفید و یا خال خالی از جمله پارچه هایی هستند که در تهیه شومیزهای مدرن کاربرد دارند. این سبک شومیز ها را در مدل های متنوع می دوزند و بیشتر بر روی یقه و آستین شومیز مانور می دهند.امروزه شومیزهای جین نیز طرفداران بسیاری دارد که برخی از آن ها ازچارچه های لی کاغذی خنک دوخته شده و مناسب برای تابستان است.قد شومیزها معمولا از ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر متغییرند  که افراد بر اساس نیازشان آن ها را خریداری می کنند.

خرید شومیز گلدار به صورت اینترنتی

اگر برای خرید شومیز گلدار زنانه سری به بازار زده باشید، با انواع مختلفی از طرح ها، رنگ ها، جنس ها و حتی سبک هایی مواجه می شوید که انتخاب برایتان سخت خواهد شد.بهتر است قبل از اقدام به خرید این گونه لباس ها تعیین کنید که چه نوع لباسی مدنظرتان هست؛ بلند یا کوتاه، اسپرت یا رسمی.سبک های مختلفی برای تولید این لباس وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:شومیز سبک رسمی  که بیشتر برای مجالس زنانه رسمی و مهمانی هایی که برای اقوام دور شماست کاربرد دارد و پوشیدن آن ها با یک شلوار بگ و یا دمپا چاکدارمی تواند استایل بی نهایت شیکی را برایتان به ارمغان بیاورد.برخی شومیز های رسمی وجود دارند که در قسمت سرشانه آن ها اپل به کاررفته  که سبک لباس های قدیمی  دهه ۵۰ را یاد آور می شود.شاید شما تصور کنید که این لباس ها قدیمی هستند، اما پیشنهاد ما به شما یکبار امتحان کردن این گونه شومیز هاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا