قیمت کفپوش پی وی سی ارزان شد

نوعی کفسازی و تغییر دکوراسیون کلاسیک منزل از کفپوش پی وی سی استفاده می کنند شهرهای بزرگ مانند: اصفهان و اردبیل می توانید به صورت عمده با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید برای تغییر منزلتان می توانید با هزینه بسیار کمی از کفپوش PVC استفاده کنید و زیبایی منزل یا محیط مورد نظرتان را چندین برابر می کند.

چراکه این محصول بسیار شباهت به لمینت دارد و به کفپوش چرمی (وینل) شناخته شده است، خریداران و مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای رنگ، طرح، مدلهای متنوعی در بازار موجود است.

جهت انتخاب کفپوش پی وی سی برای سالن باید رنگ چوب انتخاب شود و برای فضاهای کم نور باید رنگ های روشن را انتخاب کرد، برای فضاهای کوچک نیز بهتر است رنگ روشن را برگزید تا فضا بزرگتر و دلبازتر نشان داده شود. اگر که مایل به خرید کفپوش با بهترین کیفیت هستید فرم درجش ده در ابتدای وب سیات آراد برندینگ را تکمیل نمایید تا پس از راهنماییهایی که مشاوران ما در بخش فروش در اختیار شما قرار می دهند سفارش خود را ثبت کنید.

کفپوش پی وی سی رولی

امروزه با پیشرفت هایی که در تکنولوژی و در صنایع ساختمان سازی ایجاد شده انواع کفپوش جهت زیباسازی کف ساختمانها تولید شده است که یکی از آنها کفپوش پی وی سی رولی است و از نوع پرمصرف ترین تجهیزات ساختمانی است که اکثرا در ابعاد ٩٠ در ١٥ تولید می شود. کفپوش پی وی سی دارای لایه ای با نام دکوراتیو است که دارای ضخامت ۱۲ میکرون با نمای چوب بوده و به عنوان محافظ، در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.

قیمت کفپوش پی وی سی ارزان شد

زیر سازی کفپوش باید یکنواخت و صاف انجام شده باشد و ناهمواری در آن وجود نداشته باشد چون ضخامت این محصول کم است و این باعث نمایان شدن ناهمواری ها می شود، قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسیار اقتصادی می باشد و استفاده از آن باصرفه است.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به مدل آن فرق دارد، مثلا در مدل عاجدار نیز تولید می شود که طرح های گرانیت، برجسته و غیره را شامل می شود، نمونه های ساده این سازه مانند پارکت است که لایه پی وی سی بکار رفته در آن باعث انعطاف پذیری و انسجام محصول شده و سبب می شود در کنار هم بهتر قرار بگیرند، همچنین از باز شدن درز در بین تایل ها جلوگیری نموده و در اینصورت در سطح کار جدا نخواهد شد.

 

کفپوش پی وی سی اصفهان

امروزه در بازارهای داخلی و خارجی کفپوش رواج شده است و یکی از بهترین آنها از نوع پی وی سی اردبیل می باشد برای اینکه دکوراسیون زیبایی داشته باشید می توانید از این سایت به صورت عمده کفپوش با کیفیت در رنگهای متنوع فراهم نمایید.شاید برایتان سوال باشد کفپوش pvc چیست؟ این کالا همانطور از اسمش پیداست برای پوشانیدن فضا مانند: کف می باشد، در طی سالیان اخیر طرفداران و خریداران بسیاری داشته است.

در گذشته افراد تمامی فضای منزلشان را با ست فرش یا موکت می پوشاندند ولی با گذر زمان با تولید این محصول با ارزش توانسته باب میل بسیاری از مشتریان باشد و فروش چشمگیری دارد، بدین رو شما می توانید برای نگهداری و ثابت ماندن فرش بر روی کفپوش از چسب مخصوص استفاده کنید و این محصول دارای مقاومت، مدلهای گوناگون، طرحهای زیبا و غیره می باشد.

قیمت کفپوش پی وی سی ارزان شد

امروزه برخی از افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بسیار مصالح ساختمانی کفپوش پی وی سی اصفهان را جایگزین کرده اند با توجه به تحقیقات انجام شده دارای ویژگیهای بارز بسیار می باشد عبارتنداز:

  • ضد آب شستشو رایج
  • طرح رنگ زیبا شباهت بسیار به لمینت و پارکت دارد
  • قیمت مناسب و ارزان به صورت عمده
  • با شستشو دچار کپک زدگی یا قارچ نمی شود
  • نصب آسان و تعویض در زمان کوتاه
  • دارای PVC خطر آتش سوزی را کاهش می دهد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا