چرا ایزوگام پلیمری دولایه بیشترین فروش را داشته است؟

همانطور که می دانید قیرگونی و ایزوگام تفاوت های بسیاری دارند و معمولا قیرگونی برای زیرسازی سطوح و کف به کار برده می شود.

اما ایزوگام معمولا به عنوان لایه رویی و بیرونی عایق به کار برده می شود. می توان همچنین برای عایق کاری بهتر سطوح و پشت بام از آسفالت در بین این دو لایه استفاده کرد تا محافظت بهتر صورت بگیرد. اما همانطور که بدیهی است، آسفالت معمولا وزن سنگینی دارد و باعث سنگین شدن بر روی پشت بام می شود و نمی تواند گزینه مناسبی برای عایق کاری پشت بام به حساب بیاید.

یکی از نمونه های مرغوب و با دوام ایزوگام، مدل ۴ میلیمتری آن است که این روز ها به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب، مورد استفاده های فراوان قرار گرفته است. برای انتخاب ایزوگام مناسب با مکان مورد نظر، باید به ضخامت و کیفیت تولید آن توجه ویژه ای داشته باشید. ایزوگام ۴ میلیمتری معمولا به صورت دو لایه تولید می شود که یک لایه آن معمولا از مواد پلیمری و لایه دیگر آن از مواد نفتی تولید شده است. مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای است که در برابر سرما و گرما و همچنین رطوبت بسیار زیاد، مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

برای مشاهده نمونه های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

رایج ترین مواد به کار رفته در لایه های این نوع ایزوگام قیر و پشم شیشه می باشد که نسبت ترکیب های آن ها با یکدیگر به گونه ای است که نه در برابر سرما دچار ترک خودگی شوند و نه در برابر گرما، خیلی نرم شوند. از این رو مواد شیمیایی خاصی را با قیر درون آن با نسبت های خاصی ترکیب می کنند تا مقاومت محصول نهایی بالا رود. این نوع ایزوگام در رول هایی با اندازه های مختلف برای کاربردهای متفاوت تولید می شوند که هر رول بر اساس اندازه و سایز آن دارای وزن ها و قیمت های متفاوتی خواهد بود.

 

قیمت ایزوگام سراپوش ۲۴۲

یکی از بهترین برندهای تولید ایزوگام، سراپوش است که سالیان زیادی در این عرصه می کوشد تا رضایت مشتریان را به دست بیاورد. یکی از بهترین محصولاتی که این شرکت برای مشتریان ارائه می کند و قیمت مناسبی دارد، ایزوگام مدل ۲۴۲ است که برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت بی نظیر آن بسیار مناسب می باشد و در صورت سفارشات عمده، قیمت آن خیلی به صرفه خواهد بود.

این نوع ایزوگام جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در مکان های  گوناگونی مثل پشت ‌بام، جاده، دیوار، پل، سد، استخر، تونل و… می باشد.

چرا ایزوگام پلیمری دولایه بیشترین فروش را داشته است؟

همانطور که می دانید قیمت ایزوگام سراپوش به نسبت دیگر عایق ها مناسب  می باشد.

از آنجایی که برای عملیات عایق کاری وقت، هزینه، نیروی انسانی و… به صورت گسترده ای به کار گرفته می شود، بهتر است که از با کیفیت ترین محصولات برای این کار استفاده شود. این ایزوگام ها به صورت تک لایه و چند لایه تولید می شوند که برای مناطق مختلف که از نظر شرایط آب و هوایی متفاوت می باشند، به کار می رود. همچنین فرآیند تولید آن ها نیز با هم می تواند متفاوت باشد و در شرایط مختلف پالایشگاه، انواع این ایزوگام ها تولید می شوند. لازم به ذکر است که شرکت سراپوش دلیجان در شهرهای زیادی نمایندگی فروش محصولات دارد.

 

ایزوگام پلیمری دو لایه

یکی از مناسب ترین عایق رطوبتی برای سقف خانه و پشت بام، کف حیاط، کف و بدنه استخرها، لوله های تاسیساتی بزرگ، کف و دیواره های حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و همه مکانهایی که در معرض تماس با آب و رطوبت می باشند.

ایزوگام پلیمری دو لایه می باشد که امروزه مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد و به واسطه کاراییهای زیادی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.

این محصول از مواد ترکیبی پلیمری به همراه مواد شیمیایی و نفتی تولید شده است که در ساخت و تولید آن فرایندهایی به کار رفته تا در برابر آب، حرارت و صدا مقاوم باشند و این موارد را از خود عبور ندهند.

و با توجه به این ویژگیها برخی از سازندگان بنا در طراحیهای ساخت و ساز ساختمان از این محصولات برای عایق بندیهای دیوارهای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند.

چرا ایزوگام پلیمری دولایه بیشترین فروش را داشته است؟

روشهای مختلفی برای خرید ایزوگام پلیمری دولایه وجود دارد.

این محصولات در کارخانجات مواد نفتی و پالایشگاه های صنعت نفت با استفاده از قیر و مواد پلیمری ساخته می شوند و یک لایه آنها از قیر با درصد بالا و لایه دیگر آنها از مواد پلیمری مختلف و مناسب می باشد.

که در مقایسه با ایزوگامهای دمیده که از محصولات نفتی و قیر بودن بسیار سبک تر می باشد و قدرت عایق بندی آن نیز بیشتر می باشد که باعث شده حمل و جابجایی آنها بسیار آسانتر و با سرعت بیشتری انجام گیرد.

علاوه بر اینها در برابر سرما و یخبندان نیز مقاومت بالایی دارند و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا