تفاوت دمنوش زیره سیاه با چای آن در چیست؟

یکی دیگر از خواص داروهای گیاهی شل کننده عضلات است اگر بعد از ورزش قسمتی از عضلات بدن گرفته شد آن را با خوردن یک لیوان چای زیره سیاه درمان کنید چای زیره سیاه خواص زیادی دارد از جمله برای تنگی نفس مفید است و داروی کمکی در درمان نرمی استخوان کودکان می باشد مقوی معده است و اشتها را افزایش می دهد اگر کودک شما میل به غذا ندارد می توانید نصف لیوان دمنوش زیره سیاه با نبات بدهید، برای دل پیچه و اسهال هم توصیه شده است.

دمنوش زیره سیاه و دمنوش نعناع خشک برای زنان شیرده که شیرشان برای کودک کافی نیست باعث ازدیاد شیر مادر می شود و کمک به تغذیه کامل کودک دارد. اگر کودک شما دچار نفخ شکم و درد قلنج شد مقدار کمی زیره سیاه دم کنید و با کمی نبات داخل شیشه شیر بریزید وقتی ملایم شد به کودک خود بخورانید در زمان کوتاهی مشکل رفع خواهد شد.

از خواص بیشمار داروهای گیاهی و نحوه استفاده از آن گفتیم حال می خواهیم بگوییم زیره سیاه را چگونه دم کنیم؟

برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

این کار بسیار ساده است برای دم کردن زیره سباه به این صورت که یک قاشق غذاخوری زیره را درون هاون سنگی یا چینی آسیاب کنید سپس درون قوری می ریزید و به آن آب جوش اضافه کنید و روی حرارت ملایم بگذارید دم بکشد، عطر زیره فرار است بعد از آسیاب کردن بلافاصله مصرف کنید تا مواد موثر آن کم نشود این دمنوش را از صافی رد کرده همراه عسل یا نبات نیم ساعت قبل یا بعد از غذا مصرف کنید و از خواص بی شمار آن برای سلامتی بهره‌مند شوید همچنین این دمنوش را در کنار جوشانده عرق نعناع می توان همراه آویشن،  زنیان ، دارچین یا لیمو عمانی دم کنید.

 

دمنوش گیاهی شیراز

یکی از شناخته شده ترین نمونه های محصولات دارویی با نام دمنوش گیاهی شیراز معرف حضور است که دارای تنوع فراوانی می باشد و همواره مورد استقبال بالای مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

تمامی افرادی که دارای ذائقه خاص و متفاوتی می باشند، می توانند نمونه های منحصر به فردی از دمنوشهای گیاهی شیراز را مورد بررسی قرار داده و با یک بار امتحان فرصت مناسبی را شامل حال خود نمایند.

بسیاری از افراد می توانند نمونه های دارویی را که ما تولید می نماییم، در اختیار داشته باشند که تماماً از دل طبیعت استخراج شده و دارای مزیتهای بی نظیری برای سلامتی می باشند.

تفاوت دمنوش زیره سیاه با چای آن در چیست؟

لازم به ذکر است نمونه هایی از دمنوش گیاهی شیراز را معرفی می نماییم که شامل: گیاه چای سبز، دمنوش زیره سبز، دمنوش نعناع، عصاره بابونه، عصاره آویشن، دمنوشهای بی نظیر زنجبیل و غیره می باشند.

تمامی این دمنوشها خاصیت درمانی فوق العاده ای داشته و خواص آنتی اکسیدانی را دارا بوده که می توانند بدن شما را از همه ویروسهای خطرناک محافظت نمایند که در واقع با توجه به شیوع ویروسهای جهش یافته انتخاب آنها بسیار کارآمد می باشد.

از عمده محصولاتی که با بهره گیری از برگ، گل و دانه های گیاهان در دل طبیعت تهیه شده اند، دمنوش گیاهی تبریز است که دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه محصولات دارویی می باشند.

 

چگونه دمنوش زیره سیاه درست کنیم

یکی از دمنوشهایی که در طب سنتی بسیار توصیه شده است دمنوش زیره سیاه است حال چگونه دمنوش لاغری تهران زیره سیاه درست کنیم برای درست کردن یک دمنوش زیره مقداری زیره را شسته تا خاک و ناخالصی آن تمیز شود سپس آب جوش روی آن می ریزیم و می گذاریم دم بکشد حدوداً بعد از نیم ساعت زیره دم کشیده و می توانید با نبات میل کنید.

زیره، گیاهی است دو ساله علفی با ارتفاع  ۶۰ سانت و با ساقه های توخالی،  برگ این گیاه دارای بریدگیهای زیادی است به طوری که به صورت نخ مانند در می آید و به رنگ سبز روشن است قسمت مورد استفاده زیره سیاه میوه آن است که در تیرماه سال دوم با قطع کامل گیاه صورت می گیرد و می گذارند تا برسد در واقع بذر را در بهار می کارند بعد از ۲۰ روز جوانه می زند و تا تابستان سال بعد به رشد خود ادامه داده و دانه می دهد بعد از چیدن دانه ها را از ساقه جدا می کنند.

تفاوت دمنوش زیره سیاه با چای آن در چیست؟

اگر اضافه وزن دارید و به دنبال کاهش وزن هستید اگر از چربی دور شکم رنج می برید می ‌توانید جوشانده زیره سیاه برای لاغری استفاده کنید و خیلی سریع نتیجه بگیرید، دمنوش زیره سیاه صد در صد تضمینی.

طبیعت زیره سیاه از نظر طب سنتی ایران خیلی گرم و خشک است،  دمنوش زیره سیاه ضد قارچ و دمنوش سیب خشک،  ضد باکتری و ضد التهاب و حساسیت است و بهترین افزودنی به برنج چه پلو باشد چه کته می تواند عوارض مصرف برنج مانند بزرگ شدن شکم و چاقی و نفخ شکم را به حداقل برساند،  دمنوش زیره سیاه هضم  کننده غذاست و برطرف کننده سوء هاضمه می باشد تاثیر فوق‌العاده‌ای برای سوزاندن چربی دور شکم دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا