قهوه اسپرسو استارباکس رکورد فروش را در جهان زد

نوشیدنیها در مدلها و طعمهای مختلفی وجود دارند و بعضی از آنها به صورت گرم و بعضی دیگر سرد سرو می شوند.

قهوه اسپرسو استارباکس پندار یکی از نوشیدنیهای گرمی می باشد که امروزه در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده است. کافیست با مدیران فروش سایت آراد برندینگ ارتباط گرفته و اقدام به ثبت سفارش کنید همچنین در کم ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و از خرید خود نهایت لذت را خواهید برد.

استفاده از این قهوه برای ورزشکاران نیز توصیه می شود چراکه علاوه بر انرژی زا بودن از ابتلا به سکته قلبی نیز جلو گیری می کند چرا که همان طور که می دانید اغلب مکملهایی که ورزشکاران استفاده می کنند باعث تپش بالای قلب می شوند و با استفاده از این قهوه می توان شانس ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش داد.

یکی از دیگر از برندهای قهوه اسپرسو که اقدام به تولید این محصول صادراتی در بسته بندی های دونه ای کرده است دژاوو می باشد. استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد و کافیست یک بسته ۲۰ گرمی از این قهوه را مورد استفاده قرار دهید.

این نوع قهوه سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکالهای آزاد در بدن به راحتی می تواند مبارزه کند و باعث سلامتی افراد شود.

وجود این آنتی اکسیدان باعث شده تا بیشتر مردم علاقه ی زیادی به این قهوه داشته باشند و عضو جدایی ناپذیر از سبد غذایی آنها باشد.

 

قهوه اسپرسو ترک

یکی از محبوب ترین انواع قهوه اسپرسو ترک نامید قهوه ترک می باشد که امروزه طرفداران زیادی را در سطح جهان دارد و جالب است که بدانید روش تهیه قهوه ترک را به عنوان قدیمی ترین روش و دستور تهیه قهوه می شناسند و به این دلیل می باشد که این نوع از قهوه را دم می کنند و مانند اسپرسو نیازی به دستگاهی ندارد.

این قهوه به دلیل بافت بسیار زیبایی که دارد در جهان بسیار معروف است و اگر بتوانید که تمامی مراحل دم کردن این قهوه را به نحو درست پشت سر بگذارید در انتها و زمانی که قهوه دم کشید یک لایه از فوم روی قهوه را فرا می گیرد و علاوه بر زیبایی در زمان سرو نیز باعث می شود تا قهوه دیر تر سرد بشود و شما زمان بیشتری را برای صرف قهوه خود داشته باشید.

قهوه اسپرسو استارباکس رکورد فروش را در جهان زد

بزرگترین دلیل محبوبیت قهوه اسپرسو در بین مردم جهان خواص منحصر به فرد این قهوه می باشد که در این جا می خواهیم به چندی از این خواص بپردازیم.

خواصی مانند تقویت حافظه بلند مدت جالب است که بدانید بر طبق گفته های دانشمندان این نوع قهوه در بالا بردن مهارتهای به یاد آوری نیز بسیار موثر می باشد و به همین دلیل است که مصرف یک شات اسپرسو به کسانی که باید امتحانی بدهند پیشنهاد می شود از دیگر خواص این قهوه می توان به کافئین بالای موجود در این قهوه اشاره کرد که این خود باعث تحرک بالا می شود.

 

قهوه اسپرسو استارباکس

همان گونه که می دانید قهوه ها در طعمهای مختلفی هستند که گاها مایل به ترشی و تلخی نیز می باشند. از دانه قهوه ی عربیکا در تولید قهوه اسپرسو استارباکس استفاده شده است و طعم آن نیز ملایم می باشد. در ادامه بیشتر به انوع برندهای مختلف قهوه اسپرسو خواهیم پرداخت.

کافئین موجود در این قهوه باعث می شود تا انرژی روزانه ی انسان افزایش پیدا کند و عملکرد بدن را نیز بهبود ببخشد.

این نوع قهوه عملکر مغز را موثر تر می نماید و باعث می شود تا مغز بهتر و دقیق تر بتواند عمل کند.

قهوه اسپرسو استارباکس رکورد فروش را در جهان زد

آلمان نیز از دیگر کشورهایی می باشد که اقدام به تولید قهوه اسپرسو ترک دیویدف کرده است.

این قهوه بیشتر از دانه های عربیکا در تولید آن استفاده شده است.

این قهوه به دلیل استفاده از دانه های عربیکا، چربی و قند بیشتری نسبت به نوع روبوستا دارد.

نوشیدن قهوه می تواند از بروز سکته ها مغزی نیز جلوگیری نماید زیرا عطر تند آن باعث باز شدن رگهای مغز شده و خطر ابتلا به سرطان را در این افراد کاهش می یابد.اگر دقت کرده باشید افرادی که از قهوه استفاده می کنند میل بیشتری به نوشیدن آب نیز دارند این افراد با نوشیدن زیاد آب باعث می شوند تا سموم از بدن آنها با ادرار خارج شود و کلیه ها نیز در حال فعالیت باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا