فروش لیمو ترش درجه یک در سراسر کشور آغاز شد

لیمو ترش شمال در منطقه معتدل شمال کشور تولید می شود که به تولید مرکبات در کشور شهرت دارد. این محصول به دلیل رشد در منطقه معتدل و بارندگی زیاد در این منطقه، لیمو ترش آب دار و بزرگ تری می باشد و عطر و طعم بی نظیری دارد.

لیمو ترش شمال پوست نازکی دارد و دانه آن بسیار کمتر از دیگر لیمو ها می باشد. مشکلات زیادی در پخش لیمو ترش شمال وجود دارد مثلا قیمت تمام شده این محصول برای باغداران زیاد است اما دلالان و خریداران لیمو ترش آن را با قیمت پایین می خرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنید.

یکی دیگر از دلایل که در قیمت پایین این محصول دخیل است قاچاقی وارد شدن لیمو ترش و واردات بی رویه توسط شرکت ها است. این محصول در برابر نور و هوا حساس می باشد و امکان نگهداری طولانی مدت آن وجود ندارد و باید زود به دست مصرف کننده برسد اما بعضی مواقع این محصول زود به فروش نرفته و خراب می شود.

لیمو ترش خواص فراوانی دارد و سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها است و استفاده از آن در پزشکی و طب سنتی برای همه پیشنهاد می شود. مراکز پخش لیمو ترش تازه این محصول را با قیمت پایین و در اسرع وقت به دست مشتریان می رساند.

لیمو ترش سبز

یکی از مهم ترین مرکبات در جهان، لیمو ترش است.

اکثر افراد برای رژیم غذایی خود از لیمو ترش سبز استفاده می نمایند زیرا باعث جلوگیری از اشتهای آنها می شود.

در نتیجه، در کاهش وزن یا تثبیت وزن مورد نظر بسیار موثر است.

همچنین به سلامت روده کمک می کند تا به هضم غذا کمک بسزایی نماید و بیماری هایی از قبیل یبوست برطرف شود.

لازم به ذکر است که برای بهره بردن کامل از خواص بالای این محصول باید تفاله آن را میل نمایید چراکه خاصیت های اصلی در آن نهفته است.

فروش لیمو ترش درجه یک در سراسر کشور آغاز شد

باید به این نکته اشاره کنیم که لیمو ترش سبز، نه تنها میوه ای سالم و مفید است بلکه طعم و بوی مطبوعی دارد که می توان از آن به عنوان یک مکمل عالی برای غذا و نوشیدنی ها استفاده نمود.

این محصول در حال حاظر در سراسر جهان کشت می شود و معمولا در آب و هوای معتدل رشد می کنند.

در شمال ایران، استان های مازندران و گیلان منبع اصلی انواع لیمو ترش می باشند که به سراسر کشور آن را عرضه می نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول پرخاصیت در مناطق گرمسیری و نیمه گرم سیری نیز رشد می کنند.

از اسانس این میوه اغلب برای اهداف لوازم آرایشی و دارویی استفاده می گردد زیرا خواص ضد باکتریایی دارد و برای این امر مناسب است.

 

مرکز فروش لیمو ترش

لیمو ترش کوچک معمولا به رنگ لیمو ترش سبز تیره و سبز روشن است در حالی که لیمو ترش های دیگر رنگ زرد دارند. شکل ظاهری لیمو ترش سبز گرد می باشد ولی لیمو ترش زرد شکل بیضی را دارد و کمی بزرگ تر از لیمو ترش سبز است. طعم لیمو ترش سبز و زرد شبیه به هم است ولی لیموترش سبز ترش تر است و طعمی مایل به تلخی دارد اما طعم لیمو ترش زرد کمی به شیرینی می زند. لیمو ترش سبز که به آن لیمو ترش شیراز هم می گویند بسیار پر آب بوده و مناسب آبگیری و نگهداری است و از هر یک و نیم کیلو لیمو ترش تازه یک لیتر آبلیمو به دست می آید.

از لیمو ترش در آشپزی به عنوان چاشنی و طعم دهنده و به صورت تازه در کنار برخی غذاها و سالاد ها استفاده می شود. ترکیب لیمو ترش و آویشن یک طعم دهنده عالی برای مرغ و ماهی ما. لیمو ترش را خشک کرده و در تهیه غذا هایی مثل قیمه و قرمه سبزی و … استفاده می کنند.

فروش لیمو ترش درجه یک در سراسر کشور آغاز شد

همچنین از لیمو ترش خشک شده پودر لیمو ترش هم تولید می کنند. فروش لیمو ترش افزایش یافته است زیرا لیمو ترش در تهیه دارو و مواد آرایشی و بهداشتی هم کاربرد دارد و به دلیل عطر متمایز و خاصیت ضد باکتریایی آن در تولید محصولات پاک کننده هم استفاده می شود.

فصل برداشت لیمو ترش کوچک و سبز در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری در اوایل تیر ماه تا اواسط مهر ماه می باشد و این محصول را به صورت دست چین از درختان لیمو ترش می چینند سپس لیمو ترش را نسبت به بزرگی و کیفیت از هم سوا کرده و در کارتن ها، سبد ها و توری ها بسته بندی می کنند و در سراسر کشور پخش و توزیع می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا