آیتو ام۷؛ شاسی بلند گران قیمت و فناورانه چینی با امضای هواوی! (+عکس)

هواوی از کلاس ICE استفاده می کند که تپنده بنزینی توربوشارژ نقشی در به حرکت درآوردن چرخ ها ندارد بلکه به عنوان ژنراتور در خدمت قوای الکتریکی سیستم است.

موبنا – از برند آیتو AITO مدتی قبل خودروی ام۵ را معرفی کردیم که جذابیت های این محصول چینی به دلیل حضور نام هواوی به عنوان پشتیبان اصلی برند است. جزئیات خبر مذکور را می توانید اینجا مطالعه کنید.

در مطلب امروز سراغ آیتو ام۷ می رویم که در بازار چین از ۴۶۶۹۰ تا ۵۵۴۵۰ دلار قیمت گذاری می شود.

آیتو ام۷ به مدت ۴ سال یا معادل ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی می شود.

آیتو ام7؛ شاسی بلند فناورانه چینی با حضور هواوی(+عکس)

آیتو ام۷ و هواوی

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۰۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۴۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۲۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۱۵۰ میلیمتر و وزن خالص آن با توجه به تریم ۲۳۴۰ و ۲۴۵۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه ۲ آپشن پیش روی مشتریان قرار دارد تا این هیبریدی خاص را خریداری کنند. همانطور که در معرفی ام۵ اشاره شد، هواوی از کلاس ICE استفاده می کند که تپنده بنزینی توربوشارژ نقشی در به حرکت درآوردن چرخ ها ندارد بلکه به عنوان ژنراتور در خدمت قوای الکتریکی سیستم است.

آیتو ام7؛ شاسی بلند فناورانه چینی با حضور هواوی(+عکس)

تفاوت خاصی هم با وضعیت پیشرانه ام۵ مشاهده نمی شود.

اینجا تنوع تریم در قدرت موتورهای الکتریکی شکل می گیرد، بدین ترتیب که نمونه پایه با تک موتور الکتریکی ۲۰۳ کیلوواتی برابر با ۲۷۲ اسب بخار خروجی، تریم میان رده با ۲ موتور ۳۳۰ کیلوواتی برابر با ۴۴۲ اسب بخار خروجی دارد.

توسعه بخش های الکترونیک و سیستم سرگرمی این محصول کاملا برعهده هواوی بوده است.

تریم پرچمدار از بسته باتری ۴۰ کیلووات ساعت استفاده می کند که برای پیمایش ۱۵۰ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص کافی است.

زمانی که انرژی باتری تمام شود این خودرو بدون مشکل می تواند ۹۰۰ کیلومتر را طی کند زیرا موتور درون سوز انرژی مورد نیاز بخش الکتریکی را تامین می کند. ظرفیت باک این خودرو نیز برابر با ۶۰ لیتر اعلام شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه ۲۰ و ۲۱ اینچی ارائه می شود.

آیتو ام7؛ شاسی بلند فناورانه چینی با حضور هواوی(+عکس)

آیتو ام۷ فضای کابین بسیار باکیفیتی را همراه با فناورانه های هواوی ارائه می دهد. صندلی های ردیف دوم کاپیتانی نیز حس لوکش این محیط را کاملا افزایش داده است.

از امکانات کابین می توان به نمایشگر بزرگ لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی تنظیمات برای ردیف عقب، استارت دکمه ای، نمایشگر هداپ، پوشش چرم، درب صندوق عقب الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی ۱۲۸ رنگ داخلی، پورت یو اس بی تایپ-سی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، تنظیم الکتریکی صندلی ها به همراه حافظه، استراحتگاه دست هر دو ردیف، صندلی ردیف سوم، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن/ حافظه/ ریورز/ تاشوی خودکار، برف پاک کن عقب، سنسور باران و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، ایربگ کامل و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا