آخرین سال نیسان محبوب بازار ایران (+عکس)

۴۲ سال از زندگی ماکسیما سپری شده زیرا اولین بار با برند داتسون ماکسیما در سال ۱۹۸۱ معرفی شد. این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر محور عقب استفاده می کرد.

موبنا ماکسیما یکی از محبوب ترین و مطرح ترین برندهای خودرویی در بازار خودروی ایران است. ماکسیما برای گروه نیسان نیز یک محصول موفق و پرفروش بوده که همچنان مدل های سال آن را معرفی کرده اما خبرهایی به گوش می رسد که مدل ۲۰۲۳ آخرین سال ارائه ماکسیما است و پس از آن این برند بازنشسته می شود.

اکنون مدل ۲۰۲۳ نیسان ماکسیما با قیمت پایه ۳۹۲۳۵ دلار در بازار آمریکا عرضه شده و تریم اس آر که به نوعی میانه جدولی ماکسیما محسوب می شود نیز ۴۴۳۹۵ دلار قیمت دارد. تریم پلاتینوم به عنوان پرچمدار نیز از ۴۵۳۴۵ دلار آغاز می شود.

نیسان ماکسیما

۴۲ سال از زندگی ماکسیما سپری شده زیرا اولین بار با برند داتسون ماکسیما در سال ۱۹۸۱ معرفی شد. این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر محور عقب استفاده می کرد. در سال ۱۹۸۵ نسل دوم که ۶ سیلندر معرفی شد که در مقایسه با نسل اول، جعبه دنده با محور جلو در ارتباط قرار داشت.

ماکسیما اکنون از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا