راهنمای خرید کفش پاشنه سه سانتی مناسب

کفش های موجود در بازار انواع مختلف و متنوعی دارند، به طور مثال کفش اسپرت سفید و کفش های پاشنه سانتی هم میتوانند به فرم کتونی باشند یا کفش راحتی و یا حتی به فرم کفش های مجلسی شیک و کار شده باشند.

بسیاری از افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارند و در عین حال می خواهند کفش راحت و مناسبی به پا کنند از کتونی هایی که پاشنه سه سانتی دارند استفاده می کنند. توصیه می شود که در هنگام خرید انواع کفش پاشنه دار معمولا از فروشنده بخواهید که یک سایز بزرگ تر از سایز پای خودتان بیاورد تا پا بزنید چرا که کفش های پاشنه بلند اصولا پنجه ی باریکی دارند و عملا قسمت جلویی کفش تزئینی می باشد و قسمت پنجه پا شما در آن جای نمی گیرد.

شما میتوانید انواع متنوع و پر فروش کفش های پاشنه بلند را از ما بخواهید و  آراد برندینگ جدید ترین مدل ها و با کیفیت ترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم با مناسب ترین قیمت!

هرساله تولید کنندگان کفش های ایرانی قصد دارند تا جدیدترین مدل های کفش بخصوص کفش های پاشنه سه سانتی را تولید کنند تا کفش وارداتی فضایی برای جولان دادن در بازارهای ایران نداشته باشند.

تولید کنندگان ایرانی قصد دارند با به کارگیری بهترین متریال و ابزار و با کمک گرفتن از معتبر ترین و خلاق ترین طراحان در حوزه کفش، جدید ترین و با کیفیت ترین کفش ها را تولید و عرضه نمایند.

یکی از مزیت های این امر کاهش واردات کفش اسپرت طوسی به داخل کشور است که ارز کمتری هم از کشور خارج می شود.دیگر مزیت این است که صنعت تولید کفش رونق می یابد و برای افراد بسیاری اشتغال آفرینی می شود. حتی ممکن است که بتوانیم در حوزه صادرات کفش هم حرفی برای گفتن داشته باشیم .

 

خرید کفش پاشنه سه سانتی

بسیاری از افراد نمی دانند که برای خرید کفش پاشنه سه سانتی و کفش اسپرت باید چه مواردی را در نظر بگیرند، ما اینجا در این مقاله قصد داریم در رابطه با مزایا، کاربردها، انواع پاشنه ها و تناسب آنها با فرم پا و استایل شما بپردازیم.

هر خانمی با نزدیک شدن موعد یک مهمانی یا مراسم یا حتی نزدیک شدن به فصل بهار به این فکر می کند که چه نوع کفشی مناسب استایل و لباس من است یا اینکه پاشنه کفشم چه اندازه باشه تا بتونم راحت تر و با وقارتر گام بردارم.

اینکه هرچه پاشنه بلند تر باشد کفش من زیباتر است تصور غلطی است فرد درهنگام خرید باید ببیند کدام پاشنه به فرم پا یا لباسش بیشتر می آید.

راهنمای خرید کفش پاشنه سه سانتی مناسب

نکات بسیار مهمی وجود دارد که در هنگام خرید کفش پاشنه سه سانتی باید به آن دقت کنید.

هرچه پاشنه باریک تر و بلند تر باشد فشار بیشتری روی قسمت انتهایی پا وارد میکند. پس اگر قصد دارید پاشنه بلند انتخاب کنید سعی کنید که پهن باشد تا هنگام راه رفتن کمتر اذیت شوید.

سعی کنید کفشی که انتخاب می کنید دارای کفی منعطف و راحتی باشد چون کفش اسپرت طبی و کفش های پاشنه دار طبیعتا راحت نیستند و نمیتوان به راحتی با آنها گام های متعادل برداشت، درصورت رعایت این نکته میتوانید کفش راحت تر و راه رفتنی آسانتر داشته باشید.

 

مدل کفش پاشنه سه سانتی دخترانه

برای خرید این نوع محصول بهتر است در ساعات شبانه به بازار بروید تا بهترین مدل کفش پاشنه سه سانتی دخترانه را انتخاب کنید. در طول روز پاهای شما به علت فعالیت روزانه باعث تورم میشود به همین علت خرید در شب باعث می شود که شما بهترین و مناسب ترین سایز را برای خود انتخاب کنید.

همچنین یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام خرید این نوع کفش ها باید کمی قدم بزنید تا مطمئن شوید سایز کفش متناسب با پاهای شما هست یا خیر. اگر شما در انتخاب کفش به این نکته ها توجه نکنید باعث می شود که کفش استاندارد با پای شما نباشد و بعد ها باعث آسیب جسمی مثل آرتروز گردن و کمر درد شما شود.

راهنمای خرید کفش پاشنه سه سانتی مناسب

امروزه توجه افراد به کفش پاشنه سه سانتی دخترانه جلب شده است، بهترین اندازه و استاندارد ترین پاشنه میان مدل کفش های زنانه پاشنه های یک تا سه سانت می باشد. اگر بیشتر از این اندازه باشد باعث اذیت شدن پاها می شود و راه رفتن را سخت می کند.

کفش های پاشنه دار زنانه فقط به سه سانت خلاصه نمی شود بلکه پاشنه های پنج سانتی و هشت سانتی هم در بازار موجود است. این نوع کفش ها با پاشنه های زیاد برای مجالس خاص و مهمانی ها بیشتر استفاده می شود؛ به این دلیل که ساعات کمتری در روز پا در این کفش ها قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا