رضایت زائران اربعینی از ابتکار همراه اول در ارایه بسته نامحدود اینترنت

بررسی اظهارات و نظرات زائران حاضر در راهپیمایی اربعین به عنوان عظیم‌ترین رویداد مذهبی دنیا، در سال جاری نشان می‌دهد، ابتکار اپراتور اول تلفن همراه برای نخستین بار در ارائه یک بسته نامحدود اینترنتی، بالاترین میزان رضایت را در میان حاضران در این رویداد داشته است.

موبنا – در مراسم اربعین سال جاری بر اساس آمار دبیرخانه آستان عباسی در شهر کربلا، تعداد زائرانی که تا روز شنبه بیست‌وششم شهریورماه وارد شهر کربلا شدند با یک جهش ۵ میلیون نفری نسبت به سال قبل به بیش از ۲۱ میلیون نفر رسید که از این تعداد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر، ایرانی بودند.
اما در کنار تامین خدمات رفاهی و امنیتی برای این رویداد عظیم شیعیان، مساله تامین ارتباطات، از جمله مهمترین دغدغه‌های وزارت ارتباطات، اپراتورها، زائران و خانواده‌های ایشان بود.
امسال مجموعا ۶ اپراتور (۳ اپراتور ایرانی و ۳ اپراتور در عراق)، برای میزبانی ارتباطات زائران اعلام آمادگی کرده بودند که اکنون بررسی‌ها نشان می‌دهد همراه اول با پیش‌بینی هوشمندانه نیاز زائران، در ابتکاری جدید نه تنها مقرون‌به صرفه‌ترین بسته نامحدود اینترنتی را ارایه کرد، بلکه بر اساس مشاهدات و اظهارات، مطلوب‌ترین و بیشترین رضایت زائران را نیز به خود اختصاص داد.
این در حالی بود که با تمهیدات اندیشیده شده توسط اپراتور اول تلفن همراه و به منظور رفاه حال زائران، موکب هایی در مسیر راهپیمایی نیز تدارک دیده بود که پاسخگوی تمامی مشترکان و حل مشکلات آنان بود.
بررسی خدمات ارایه شده به زائران در مراسم اربعین نشان داد کاربرانی که از بسته نامحدود همراه‌اول استفاده کرده بودند، بر خلاف دیگر زائران، بی‌هیچ دغدغه‌ای برای شارژ اضافه، خرید مکرر شارژ، نگرانی از اتمام بسته، خرید سیم‌کارت عراقی و فعال‌سازی رومینگ، به راحتی و تا پایان مراسم، ارتباطات خود را با یکدیگر و خانواده‌های خود حفظ کردند.
این ابتکار، سریعا اپراتور دیگر ایرانی را به فکر انداخت تا با طراحی بسته‌های مقرون‌به صرفه‌تر به سمت رقابتی‌تر شدن این فضا پیش رود اما باز هم ایرانسل با وجود اینکه اقدام به طراحی بسته‌های جدیدتر و ترکیب متنوع‌تر کرد، نتوانست به مزیت «بسته نامحدود» همراه اول برای زائران اربعین دست یابد.
با این حال انتظار می‌رود این ابتکار که بسیار مورد توجه زوار قرار گرفت، بتواند در سال‌های بعد نیز تکرار شود تا زائران بدون نگرانی از حواشی مربوط به ارتباطات به بحث صرف زیارت و شرکت تمام در این رویداد معنوی بپردازند.

 منبع: آی تی آنالیز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا