ماستنگ ۲۰۲۴ معرفی شد/ نسل هفتم این اسب وحشی! (+عکس)

ماستنگ ۲۰۲۴ در زمینه طراحی نیز یک رویداد غیر قابل پیش بینی در نوع خود بود. زیرا این دماغه و چراغ های جدید بسیار زیبا و متفاوت هستند.

موبنا – اطلاعات نهایی و دقیق مربوط به جدیدترین محصول کمپانی فورد یعنی ماستنگ ۲۰۲۴ هنوز ارائه نشده اما تصاویر مرتبط با آن مورد تایید قرار گرفته تا هیجان آشنایی با این اسب وحشی به شدت مخاطبان دنیای خودرو را درگیر کند. محصولی که باید آن را نسل هفتم ماستنگ بدانیم.(۶ نسل قبلی ماستنگ را اینجا ببینید)

ماستنگ 2024 معرفی شد/  (+عکس)

براساس اطلاعات موجود، نمونه پایه این ماستنگ از پیشرانه ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر اکوبوست استفاده می کند اما اینکه با چه جعبه دنده ای هماهنگ می شود و یا میزان خروجی آن چه عددی خواهد بود، مشخص نیست.

یکی از تریم های داغ ماستنگ ۲۰۲۴ احتمالا از نسل چهارم موتورهای کایوت با حدود ۵۰۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند که احتمالا باید این تریم را جی تی پرفورمنس در نظر بگیریم. علاوه بر این، تریم مذکور مجهز به سیستم ترمز از برند حرفه ای برمبو با روتورهای ۱۳.۹ اینچی و کالیپرهای ۶ پیستونه می شود.

ماستنگ ۲۰۲۴

ماستنگ ۲۰۲۴ در زمینه طراحی نیز یک رویداد غیر قابل پیش بینی در نوع خود بود. زیرا این دماغه و چراغ های جدید بسیار زیبا و متفاوت هستند. طراحی چراغ های اصلی عقب نیز فوق العاده است بویژه آنکه روح کلاسیک ماستنگ را نیز همراه دارند.

ماستنگ 2024 معرفی شد/  (+عکس)

امکان انتخاب رنگ از ۱۲ کد مختلف که حتی شامل کالیپرهای سیستم ترمز هم می شود، تجربه شخصی سازی جالبی را پیش روی علاقه مندان ماستنگ قرار خواهد داد. دو مدل رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی جدید نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. گزینه ۲۰ اینچی نیز آپشن اختیاری خواهد بود.

فضای کابین باکیفیت و البته با یک تغییر جالب در بخش نمایشگرها از راه رسیده است. دو نمایشگر اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی داخل قابی یکپارچه قرار گرفته اند. نمایشگر مقابل راننده ۱۲.۴ اینچی و نمایشگر تنظیمات سرگرمی کنار آن ۱۳.۲ اینچی است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا