ورود یک ربات حمل غذا به صحنه جرم (+فیلم و عکس)

ربات ارسال غذای شرکت “اوبر” هنگام حرکت در خیابان از میان صحنه جرم پلیس در لس‌آنجلس عبور کرد.

موبنا – به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید بوده است و در آن نشان داده می‌شود که یک ربات ارسال غذای شرکت اوبر هنگام حرکت در خیابان‌های لس‌آنجلس مستقیما به سمت صحنه جرم پلیس رفته و از خط احتیاط زرد رنگ نصب‌شده در آنجا عبور کرده است.

در حالی که انسان‌ها می‌دانند که عبور از نوار زرد رنگی که پلیس در اطراف صحنه جرم نصب می‌کند، ممنوع است؛ اما به نظر می‌رسد ربات‌ها از این موضوع آگاه نیستند.

ورود یک ربات حمل غذا به صحنه جرم

در این کلیپ نشان داده شده است که اداره پلیس لس‌آنجلس ظاهرا به این ربات تحویل‌دهنده غذا اجازه عبور از صحنه جرم را داده است. با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از افسران پلیس در حالی که این ربات از جلوی آنها حرکت می‌کرده است، با تعجب به آن خیره شده بودند. روی این ربات که درحال عبور از محدوده صحنه جرم بود، وضعیت “درحال تحویل” نمایان بود که این به آن معنا است که ربات در راه تحویل غذا به یک مشتری سرویس Uber Eats است.

ورود یک ربات حمل غذا به صحنه جرم

یکی از کاربران توییتر عنوان کرده که ظاهرا این صحنه جرم به دلیل یک حادثه تیراندازی مشکوک ایجاد شده بود. این ربات حمل غذا سعی کرد از صحنه جرم عبور کند، اما نوار احتیاط راه را بر وی مسدود کرده بود، بنابراین برای عبور از آن، یکی از عکاسان حاضر در محل حادثه با بلند کردن نوار خط پلیس به او کمک کرد تا راهش را ادامه دهد.

ورود یک ربات حمل غذا به صحنه جرم

سایت Futurism نیز در گزارش خود اشاره کرد که این ربات تحویل غذا وابسته به ” Serve Robotics” است که یکی از یک شرکت‌های تابعه Uber Eats است. این شرکت فاش کرد که ربات حاضر در این ویدئو در واقع توسط “ناظران انسانی” اداره می‌شود. این شرکت، خطای انسانی را عامل این حادثه دانست.

 

 

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا