معرفی بازی های پرطرفدار موبایلی در سال ۲۰۲۲

بازی های آنلاین را می‌توان به عنوان انقلابی جدید در صنعت کامپیوتر و حتی بازاریابی به حساب آورد. از سال ۲۰۰۵ بود که روند بازی های آنلاین گسترش پیدا کرد و تولید کنندگان بازی های رایانه ای به منظور گسترش فعالیت خود در این صنعت تصمیم گرفتند بر بستر اینترنت پلتفرمی را ایجاد کنند تا کاربران فارغ از نقطه جغرافیایی که در آن حاضر هستند بتوانند با دوستان و افراد غریبه بازی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

صنعت بازی‌های آنلاین در داخل کشور نیز در طی ۵ سال اخیر به شدت گسترش پیدا کرده است و افراد با استریم کردن بازی های خود درآمدهای فوق العاده ای را برای خود رقم میزنند.  امروز قصد داریم برای شما همراهان عزیز مهمترین بازی های آنلاین موجود در داخل کشور را بررسی کرده و کمک کنیم بر اساس علاقه خود بهترین بازی را انتخاب کرده تا بتوانید زمان خوشی را برای خود سپری کنید.

 

بهترین بازی های آنلاین در ایران

دنیای بازی های آنلاین به حدی گسترش پیدا کرده است که تمامی مرز های موجود در دنیا را از بین برده و بازیکنان می توانند تنها با داشتن یک اینترنت پر سرعت از هر نقطه ای که میخواهند بازی ها را دنبال کنند. امروز قصد داریم همراه با شما نگاهی به محبوب ترین بازی های آنلاین داخل کشور انداخته و آنها را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

بازی انفجار

از مهمترین بازی های آنلاین  در سرتاسر کشور بازی انفجار می باشد که توسط مهندسین حوزه دانش بنیان کشور طراحی شده و توانسته موفقیت های چشمگیر ایرانی به نام خود ثبت کند.  انفجار برای اولین بار از سال ۱۳۹۶ به بازار عرضه شد و پس از تنها یک سال توانست جایزه بهترین بازی آنلاین سال را به خود اختصاص دهد. بازی انفجار که یک بازی انفرادی می باشد به کاربر اجازه می دهد در برابر مجموعه الگوریتم های ریاضی قرار گرفته و تخمین بزند حرکت بعدی کامپیوتر به چه صورت خواهد بود. این بازی که بر اساس تلفیق دو علم آمار و ریاضی طراحی شده است در طی سالیان گذشته توانسته نظر بسیاری از فعالان حوزه بازی های رایانه ای را به خود جلب کند و در کشورهای اروپایی نیز محبوبیت خوبی را به نام خود ثبت کند.

 

Best Fiends Stars

بازی Best Fiends Stars یک بازی پازلی است که شما را به چالش می‌کشد تا از طریق یک سری از پازل‌های «انفجاری»، شخصیت‌های دوست‌داشتنی را جمع‌آوری کرده و به صورت آنلاین با دوستان خود در طول بازی متحد شوید. دوستان خود را به چالش بکشید تا برای جمع آوری گنج ها و ستاره های افتاده بر روی زمین قبل از اینکه توسط تیمی از حلزون های عجیب گرفته شوند، مسابقه دهند.

Fortnite

بازی خانواده‌پسند آنلاین Fortnite: Epic روزانه میلیون‌ها کاربر فعال را به سمت خود جذب می‌کند. در حالی که برخی از گیمرها بر پیروزی بعدی خود در Victory Royale تمرکز می کنند، این بازی ده ها چالش را برای گیمرها ارائه می دهد که می توانند بر آن ها غلبه کنند. بازی Fortnite برای Xbox One، PC، Switch، PS4 و موبایل رایگان است.

 

Sea of Thieves

به دنبال بازی ای هستید که شما را از رویدادهای جاری به سواحل زیبا ببرد تا یک داستان بزرگ ماجراجویی دزدان دریایی را تجربه کنید؟ بازی Sea of Thieves چنین فضایی را برای شما ایجاد می کند که در آن می توانید یک بازی آنلاین چند نفره را تجربه کنید. این بازی به شما این فرصت را می دهد تا در یک دنیای باز تصمیمات خود را گرفته و بر اساس روند بازی انتهای بازی را بر اساس انتخاب های خود رقم بزنید. گیمرهای آنلاین به دنبال گنج هستند، از انبارهای اسکلت عقب نشینی می کنند و داستان های مخوف دنیا را کشف می کنند. گیمرها همچنین آزادند تا به منظور کسب غنایم دزدان دریایی در جنگ شرکت کنند. در تمام سنین می توانند تا سه دوست را با خود در سفرهایشان همراه کنند. Sea of Thieves برای Xbox One و PC پنجاه دلار قیمت دارد و به صورت رایگان در Xbox Game Pass در دسترس است.

 

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

دنیای فاینال فانتزی از سال ۲۰۰۱ وارد صنعت بازی ها شد و توانست به عنوان بهترین بازی همان سال معرفی شود. این این بازی به مدت ۲۰ سال در زمره بهترین بازی های آنلاین قرار گرفت و توانست محبوبیت زیادی را به نام خود ثبت کند. تقریبا از سال ۲۰۱۷ بود تولیدکنندگان بازی تصمیم گرفتند روش نوینی را به کار بگیرند و بازی را وارد بخش آنلاین کنند. در این میان اولین نسخه آنلاین برای کاربران کنسول پلی استیشن ارائه شد که با استقبال بسیاری از دوستداران فاینال فانتزی مواجه شد. در سال ۲۰۲۱ اولین نسخه آنلاین کامپیوتر نیز روانه بازار شد و توانست به عنوان بهترین بازی آنلاین سال دنیا انتخاب شود. این بازی به حدی محبوب می باشد که مجموعه فیلم هایی از روی آن ساخته شده و توانسته لقب ملکه بازی های آنلاین را به خود اختصاص دهد.

 

Call of Duty Warzone

تمامی کسانی که در عرصه بازی های آنلاین فعالیت می‌کنند بدون شک یک مرتبه اسم بازی Call of Duty یا همان ندای وظیفه را شنیده اند. این بازی اولین بار در سال ۱۹۹۹ و برای کامپیوتر روانه بازار شد و از آن پس تمامی کنسول ها و پلتفرم های ارائه دهنده بازی آن را به عنوان بخش اصلی بازی های خود در نظر گرفته‌اند. از سال  ۲۰۱۷ شرکت سازنده تصمیم گرفت نسخه آنلاین این بازی را ارائه داده و به کاربران اجازه دهند همراه با دوستان خود به صورت آنلاین بازی را دنبال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا