پاسخ شرکت ایرانسل به گزارش موبنا در خصوص هزینه خدمات اپراتورها در راهپیمایی اربعین

اپراتور دوم تلفن همراه در واکنش به گزارش موبنا در خصوص هزینه خدمات اپراتورها در راهپیمایی اربعین، اقدام به ارسال جوابیه به دفتر این رسانه کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، شرکت ایرانسل روز چهارشنبه نسبت به انتشار گزارشی با عنوان «کدام اپراتور خدمات ارزان‌تری در راهپیمایی اربعین ارائه می‌دهد؟»، واکنش نشان داده و جوابیه ای به شرح ذیل برای این رسانه ارسال کرد:

 

مدیر مسؤول محترم پایگاه خبری موبنا

جناب آقای ابوالفضل شاکری

 

موضوع : جوابیه

 

با سلام و احترام

پیرو مطلب منتشر شده در تاریخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۱ با کد خبر ۵۰۱۷۹۱ با عنوان «کدام اپراتور خدمات ارزان‌تری در راهپیمایی اربعین ارائه می‌دهد؟»خواهشمند است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات، دستور فرمایید جوابیه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به شرح زیر و مطابق قانون منتشر شود.

 

با تجدید احترام

سعید عسکری
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی


بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه اربعین حسینی

پیرو مطلب منتشر شده در تاریخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۱ با کد خبر ۵۰۱۷۹۱ در پایگاه خبری موبنا با عنوان «کدام اپراتور خدمات ارزان‌تری در راهپیمایی اربعین ارائه می‌دهد؟»، ضمن سپاس از آن رسانه وزین، با احترام به استحضار می‌رساند؛

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در کشور عراق، پنج بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و دو بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را ویژه زائران اربعین در کشور عراق معرفی کرد که در توضیح آن، موارد زیر قابل ذکر است:

  1. در پی حضور گسترده زائران حضرت امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، ایرانسل با به‌روزرسانی پنج بسته‌ اینترنت رومینگ بین‌الملل ویژه اربعین، دو بسته ترکیبی نیز به این منظور معرفی کرد.
  2. بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل، شامل بسته ۷۵ مگابایتی با قیمت ۳۶هزار تومان، بسته ۱۵۰ مگابایتی با قیمت ۶۶هزار تومان، بسته ۳۰۰ مگابایتی با قیمت ۹۶هزار تومان، بسته ۶۰۰ مگابایتی با قیمت ۱۳۰هزار تومان و بسته یک گیگابایتی با قیمت ۲۰۰هزار تومان هستند.بسته‌های ترکیبی ارائه‌شده توسط ایرانسل نیز، شامل بسته ترکیبی ۱۵۰ مگابایت اینترنت رومینگ، ۱۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک با قیمت ۱۰۰هزار تومان و بسته ترکیبی سه گیگابایت اینترنت با قیمت ۳۵۰هزار تومان به همراه ۲۵ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۵۰ پیامک هدیه هستند.

تمامی بسته‌های فوق، هفت روز اعتبار دارند و در مناطق تحت پوشش سه اپراتور کشور عراق، شامل Zain، Asiacell و Korek، قابل استفاده هستند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل فعال‌سازی هستند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری ۰۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰، با بخش ویژه رومینگ در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز پاسخگوی مشترکان ایرانسل هستند.

اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات رومینگ، در صفحۀ رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming در دسترس است.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا