اپلیکیشن بهینه سازی سامسونگ مخصوص اندروید

گوشی های هوشمند به عنوان ابزار هایی که به صورت روزانه و مداوم از آن استفاده می کنیم و تقریبا هیچ زمان بیکاری ندارند، باید هر چند وقت یکبار برای رفع مشکلات، فایل های زائد و موارد دیگر، مورد بررسی قرار گیرند.

موبنا –  با این حجم از استفاده، بسیار متحمل است که حافظه گوشی خیلی زود با فایل های موقتی و بلا استفاده پر شود. علاوه بر این ممکن است با نصب اپلیکیشن های متعدد، رم دستگاه به طرز فزاینده ای پر شده و باعث هنگی و کاهش سرعت آن شود. بنابراین لازم است که حتما در بازه های زمانی مشخص گوشی های خود را برای یافتن و رفع مشکلات احتمالی مورد کاوش قرار دهیم.

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن اختصاصی خود را برای این کار عرضه کرده است که امروز با این اپلیکیشن در خدمت شما هستیم. Device Care عنوان یک اپلیکیشن برای پاکسازی و بهینه سازی گوشی های گلکسی سامسونگ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

این برنامه با الگوریتمی هوشمندانه طراحی شده است و گوشی کاربر را به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه، به صورت کامل پالایش می کند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و راحت طراحی شده است به گونه ای هر کسی بدون نیاز به داشتن دانش تخصصی می تواند با آن به طور کامل کار کرده و دستگاه خود را بهینه سازی نماید. این برنامه علاوه بر بهینه سازی، این قابلیت را هم دارد که نرم افزار های مخرب مثل ویروس ها و جاسوس افزار ها را پیدا کرده و پاک کند. توجه داشته باشید که این برنامه اختصاصا برای گوشی های گلکسی سامسونگ طراحی و عرضه شده است و ممکن است روی گوشی شما کار نکند. حتی این امکان وجود دارد که تمامی امکانات برنامه در برخی از دستگاه های گلکسی سامسونگ در دسترس نباشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Device Care اندروید:

  • بررسی وضعیت کامل گوشی و ارائه نمره ای برای آن در مقیاس صفر تا ۱۰۰
  • بهینه سازی کامل گوشی تنها با فشردن یک دکمه
  • آنالیز مصرف باتری برای تمامی برنامه ها و شناسایی پر مصرف ترین برنامه ها
  • صرفه جویی در مصرف باتری با خارج کردن برنامه های پر مصرف از لیست پردازش
  • دارای حالت صرفه جویی انرژی برای کاهش مصرف گوشی از باتری و افزایش طول عمر آن
  • حذف خودکار فایل های غیر ضروری و زائد
  • آزاد سازی حافظه رم و افزایش سرعت دستگاه
  • ردیابی و حذف بد افزار ها مثل نرم افزار های جاسوسی، ویروس ها و ….

اپلیکیشن Device Care نرم افزاری کامل برای بهینه سازی گوشی با انواع ابزار ها و قابلیت هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.

 

دانلود فایل نصبی Arm64-v8a + Arm-v7a برنامه با لینک مستقیم (اندروید ۱۱+) – ۱۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم (اندروید ۱۱+) – ۱۴ مگابایت

دانلود فایل نصبی Arm64-v8a + Arm-v7a برنامه با لینک مستقیم (اندروید ۱۰+) – ۱۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا