قیمت مشعل گازوئیلی افزایش یافت

کارخانجات ذوب آهن، فرآورده های آلومینیوم، تولید و ساخت ورق فولاد و مشتقات فولادی، صنایع مس، خاکهای صنعتی و غیره از مشعلهای گازوئیلی بزرگ و صنعتی استفاده می کنند و با حرارت آنها این مواد را به وجود می آورند.

این دستگاه ها در مقایسه با نمونه های گازی این محصولات بسیار کارایی و راندمان بالاتری دارند که از نظر مصرف سوخت نیز دستگاه های گازوئیلی مصرف کمتری دارند که این موضوع سبب استقبال مراکز صنعتی از این دستگاه ها شده است.

این دستگاه ها قبل از این که به بازار ارائه شوند و برای فروش آماده شوند مورد بازرسی و بررسیهای فنی قرار می گیرند و پس از اتمام آزمایشات و در صورت انجام تست سلامت به بازار ارسال می گردند.

افرادی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند این محصول را از سایت آراد برندینگ تهیه کنند.

راه اندازی و قابلیت نصب بسیار آسانی دارند و طول عمر آنها بسیار مناسب می باشد، بدنه از جنس فولاد است که در برابر حرارت ایمن و با دوام باشد و با کمترین فضایی که اشغال می کند می تواند انرژی گرمایی زیادی را تولید نمایند.

علاوه بر این مراکز، کارخانجات زیادی وجود دارند که محصولات و مصالح ساختمانی متنوعی را تولید می کنند و برای کاهش هزینه های تولید و بهینه سازی مصرف سوخت از مشعل گازوئیلی استفاده می کنند و در این مجموعه ها انواع مصالح ساختمانی با حرارت دهی که توسط مشعلهای گازوئیلی ایجاد می شود، تولید می شوند.

 

مشعل گازوئیلی تهران

تمامی مراکز و شرکتهای نفتی واقع در تهران از انواع مشعلهای گازوئیلی استفاده می کنند و بزرگ ترین دستگاه های حرارتی در مراکز نفتی این شهر به کار گرفته شده تا حجم بالایی از تولیدات روانه شهرهای دیگر شوند و تولیدات نفت و فراورده های نفتی با سرعت و کیفیت بالاتری انجام گیرد.

این دستگاه ها در اندازه های بزرگ صنعتی و مشعل گازی دستی برای سریع تر کردن فرایند تولید محصولات مختلف آزمایشگاهی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است که می توانند تا سقف ۴۰۰ هزار کیلو کالری تولید گرما داشته باشند.

قیمت مشعل گازوئیلی افزایش یافت

لازم است به این نکته اشاره کنیم که قیمت مشعل گازوئیلی با توجه به نوع و کارایی آن متفاوت می باشد.

از آنجایی که بیشتر کشورهای در حال توسعه به دنبال تجهیزات و زیر ساختهای تولیدی می باشند و از آنجایی که سوسخت لازم برای دستگاه های گازی را ندارند این دستگاه ها را در انواع مختلف و برای مصارف خود از تولید کنندگان ایرانی تهیه می کنند که با استفاده از سوختهای گاوئیل به راحتی از این دستگاه ها می توانند استفاده های فراوانی داشته باشند.

لازم به ذکر است که این مرکز تجاری یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروش و عرضه در کشور می باشد که محصولات صنعتی و مشعلهای گازوئیلی را در انواع و مدلهای مختلف به مشتریان عرضه می کند.

 

مشعل گازوئیلی قدیمی

یکی از مهمترین بخشهای هر موتورخانه ای چه قدیمی و چه جدید و مدرن مشعلها هستند که می تواند به خوبی هرچه تمامتر باعث ایجداد انرژی در موتور شود، این مشعلها به مدلهای بسیار متفاوتی تقسیم می شوند که از ان می توان به مشعلهای گازوئیلی اشاره کرد.

مشعلها و اتو پرس مشعل وسیله هایی مکانیکی هستند که به خوبی هر چه تمام تر می توانند با  ترکیب کردن هوا و سوختهایی مانند گاز و گازوئیل انرژی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل کنند، وهمین وظیفه باعث شده است یکی از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه ها باشند.

قیمت مشعل گازوئیلی افزایش یافت

باید به این نکته اشاره کنیم که مشعل گازوئیلی قدیمی به صوورت کلی به دو صورت فن دار و بدون فن عرضه می شوند که هر کدام می تواند به خوبی وظیفه خود را انجام بدهد، عملکرد مدل فن دار مشعلها به این صورت می باشد که با حسب فرمان ترموستات موتورخانه و یا بویلر و سپس طبق برنامه ریزی مشعل شروع به کار می کند.

در حدود چهل و پنج ثانیه هوادهی می شود، و سپس با ایجاد جرقه هایی که توسط ترانس موتور بوجود امده است و سوختی که از شیر برقی به میزان مورد نیاز به  سمت مشعل می ریزن با احتیاط کامل اتش می گیرد و نفوذ می کند که این موضوع باعث می شود که موتور خانه نیروی مکانیکی را به خوبی هرچه تمام تر تولید کند و باعث می شود که به خوبی انرژی بدون هدر رفت به انرژی مکانیکی تبدیل کند.

به صورت کلی مشعلها در درون موتورخانه همچین وظیفه بسیار حیاتی ای را دارند و بدون کمک مشعلها به هیچ عنوان موتورخانه کار نمی کند، پس اگر در موتور خانه کارمی کنید و یا برای موتورخانه نیاز به مشعل دارید حتما توجه کنید که از مشعلهای با کیفیت و قوی استفاده کنید و همچنین از تولید کنندگان با کیفیت که مشعلهای درجه یک تولید می کنند خرید کنید تا دچار مشکل نشود و مشعلی که می خرید عمر بسیار بالایی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا